خبر فوری

تبادل اطلاعات رمز موفقیت در آکادمی ایگناسیو سرمربی اسپانیایی فولاد مربیان آکادمی این باشگاه را سوپرایز کرد

به گزارش “رسانه پی نوشت “،فولاد خوزستان که در ۶ هفته گذشته لیگ برتر با هدایت ایگناسیو مارتینز کارش را دنبال کرده ، توانسته بر خلاف ۴ هفته آغازین لیگ ، با کمترین گل خورده و کسب ۹ امتیاز در این مدت شرایط خود را بهبود ببخشد و امیدوارانه‌تر فصل را ادامه دهد

مرد اسپانیایی فولاد در روز استراحت تیم بزرگسالان بیکار نماند و یک اقدام جالب برای مربیان آکادمی باشگاه فولاد خوزستان انجام داده است.

مارتینز با برگزاری یک کلاس دانش افزایی برای مربیان آکادمی این باشگاه و تبادل اطلاعات فنی بین آنها در حضور مدیریت محترم ورزش حرفه ای و قهرمانی و مدیر آکادمی حرکت زیبایی را برای پیشبرد اهداف باشگاه بزرگ “”فولاد خوزستان”” رقم زد.

ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی فولاد خوزستان که با سابقه حضور بیش از ۱۵ سال در آکادمی شهر لوانته اسپانیا ، چندین سال حضور در لالیگای اسپانیا و حضور در لیگ اروپا جزء مربیان شناخته شده به شمار می‌رود اکنون به لیگ برتر ایران آمده، نه تنها تا کنون توانسته در تیم خود تغییرات چشمگیری را رقم بزند ، بلکه جهت بالا بردن سطح دانش مربیان آکادمی این باشگاه ، تبادل اطلاعات فنی را در دستور کار خود قرار داده است .

در این جلسه روش های بالا بردن کیفیت فنی بازیکنان در سطوح مختلف آکادمی مورد بحث قرار گرفت که مارتینز با نشان دادن ویدیوهای مختلف کلیه اطلاعات فنی خود را در اختیار مربیان آکادمی قرارداد . در پایان مربیان آکادمی با تشکر از آقای ماتینز خواهان تکرار چنین جلساتی شدند تا بتوانند هرچه بیشتر تفکرات خود را به تفکرات کادر فنی تیم بزرگسالان نزدیک کنند تا مسیر پیشرفت استعدادهای آکادمی هموار تر گردد .

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

کسب دو مقام برنز توسط دختران نونهال و نوجوان خوزستانی(رامهرمزی) در مسابقات کشوری و انتخاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *