خبر فوری

‍ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی نمایشگاه مجازی جشنواره ملی «روزگار مترسک» در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش پی نوشت به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، نوید اچگان مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل درباره نمایشگاه «روزگار مترسک» گفت: مخالفان نظام و رسانه‌های بیگانه با پروژه تطهیرسازی پهلوی، مدام در تلاش برای تحریف و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود هستند، به همین منظور این نمایشگاه در راستای آگاهی بخشی نسل جوان و تبیین حقایق آن روزگار برگزار می‌شود.
اچگان اشاره کرد: این نمایشگاه با رویکرد مقابله با پروژه تطهیرسازی روزگار سیاه رژیم پهلوی برگزار می‌شود. و یادآوری روزگار سرتاسر خیانت، وادادگی و ظلم خاندان پهلوی درحق مردم وکشور طبق مستندات تاریخی، عقد قراردادهای ننگین و از دست دادن بخشی از اراضی کشور مانند جدایی بحرین، ارتفاعات آرارات، واگذاری و کاهش حقابه هیرمند و… از رویکردهای این رویداد هنری است.
این مسئول گفت:  تحقیر ملی؛ وادادگی سیاسی و دخالت قدرت‌های خارجی در امور کشور مانند تعیین شاه، وزیر، وکیل، کاپیتولاسیون، برگزاری کنفرانس تهران (نشست بدون اجازه و هماهنگی سران متفقین در تهران) و… نیز از دیگر محورهای این رویداد است.
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: نمایشگاه سراسری پوستر و کاریکاتور «روزگار مترسک» به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی، همزمان در پایگاه‌های اطلاع رسانی و صفحات مجازی؛ حوزه هنری استان اردبیل، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل، خبرگزاری ایرنا، پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» و موسسه‌ی مردم نهاد آرتا هنر مهر اردبیل قابل مشاهده است.
اچگان در پایان گفت: قطعا برگزاری همزمان این نمایشگاه بصورت فیزیکی و بازنشر گسترده در فضای مجازی و… در تحقق اهداف این نمایشگاه نقش موثری ایفا خواهد کرد.  نهادها، سازمان‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند آثار این نمایشگاه «روزگار مترسک» را با کیفیت بالا از طریق لینک زیر مشاهده و دانلود نمایند:
https://artardabil.ir/fa/pages/Gallery-detail/5108

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

مدیر مؤسسه آموزشگاه لیماک ؛هنر نتیجه‌ی تلاش انسان برای خلق زیبایی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پی نوشت  مصاحبه اختصاصی  هنری را با مدیر آموزشگاه لیماک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *