خبر فوری

با موافقت نمایندگان مجلس؛ واگذاری سکونتگاه‌ غیررسمی و حاشیه نشین به مالکین اعیانی و سند دار شدن این مناطق

مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون عمران مجلس  از اجازه مجلس شورای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری سکونتگاه‌های غیررسمی که قبل از سال ۱۳۹۴ به تصرف اشخاص درآمده اند به مالکین اعیانی خبرداد.
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با پیشنهاد کمیسیون عمران مجلس مبنی بر الحاق یک بند به تبصره (۱۱) موافقت کردند.
مهندس یوسفی افزود: براساس این بند الحاقی به تبصره (۱۱) ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛ به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می‌شود سکونتگاه غیررسمی و حاشیه نشین شهرها که قبل از سال ۱۳۹۴ به تصرف اشخاص درآمده است و بر اساس مصوبه ساخت و ساز صورت گرفته و در حال بهره‌برداری می‌باشد را به مالکین اعیانی واگذار نماید، آیین‌نامه اجرایی این بند سه ماه بعد از لازم‌الاجرا شدن این قانون به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
مهندس یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: شهر اهواز دومین شهر در کشور از نظر داشتن سکونتگاه غیر رسمی و حاشیه نشین است و این پیشنهاد در جهت سنددار شدن و حل مشکلات این سکونتگاه‌ها و مردم ساکن در این مناطق در خوزستان و به خصوص اهواز است.

درباره محمود خواجوی

پیشنهاد ما به شما

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *