خبر فوری

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه هیأتی از معاونین و مدیران بانک ملی ایران، آقایان دکتر موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری، مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب و امین زارع عضو هیات عامل و معاون ارزی و بهکارمرام مدیر امور شعب استان خوزستان عصر سه شنبه مورخ ۲ آذر ۱۴۰۰ از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید نمودند.

در این دیدار، دکتر نادر جعفریوسفی ضمن خیر مقدم و تشکر بابت حضور بی سابقه مدیریت عامل بانک ملی ایران در شرکت، گزارشی جامعی از وضعیت شرکت ارائه و مطالب  ذیل را جهت سرعت بخشیدن به وضعیت تولید و توسعه شرکت بیان نمودند.

وی گفت گروه ملی اولین تولید کننده محصولات فولادی کشور  است که در سال ۱۳۴۶ به بهره برداری رسید.

ظرفیت اسمی تولید این شرکت تقریبا ۱/۵ میلیون تن محصولات نوردی اعم از میلگرد، تیر آهن، کلاف و لوله است.

گروه ملی طی یک دهه گذشته مشکلات و معضلات عدیده ای داشته است.
رقابت در صنعتی که طی دو دهه رشد سرمایه گذاری بسیار بالایی داشته برای این شرکت که مشکلات عدیده اعم از فرسودگی تجهیزات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بدهی های کلان بانکی، مسدود بودن حسابها، نحوه دسترسی به مواد اولیه، بدهی های مالیاتی، تامین اجتماعی، برق ، گاز  و …. دارد بسیار دشوار است و بدون حمایت و همراهی مدیران ارشد کشوری و استانی و بانک ملی ایران بعنوان سهامدار، غیر ممکن است.

درخواستهای شرکت گروه ملی :

حمایت بانک ملی همچون گذشته، جهت تامین سرمایه در گردش شرکت متناسب با ظرفیت آن و در راستای تولید اقتصادی این شرکت.

امکان دسترسی مناسب این شرکت به شمش با ایجاد ساختارهایی در راستای تکمیل زنجیره فولاد در استان خوزستان مشابه سایر شرکتهای موفق فولادی کشور که زنجیره آن ها کامل است.

آقای دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از گروه ملی بیان داشتند که ارتقای تولید، سودآوری و حفظ اشتغال این شرکت در دستور کار بانک بوده و  برای حمایت از شرکت و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن برنامه های عملیاتی در دست اقدام می باشد.

در حاشیه این بازدید، آقایان دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و دکتر مونسان عضو هیات عامل بانک ملی با پرسنل شرکت دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های ایشان قرار گرفته و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

اولین بازی از مسابقات فوتبال کارگری به میزبانی تیم منتخب فوتبال شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

اولین بازی از مسابقات فوتبال کارگری به میزبانی تیم منتخب فوتبال شرکت گروه ملی صنعتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *