خبر فوری

به همت فولادمردان کارخانه نورد میلگرد و مفتول:تولید مفتول سایز ۶ ساده S240 برای اولین بار

به همت فولادمردان کارخانه نورد میلگرد و مفتول:تولید مفتول سایز ۶ ساده S240 برای اولین باربه گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل، مهندس طهماسبی مدیر کارخانه نورد میلگرد و مفتول از موفقیت این بخش در تولید مفتول ۶ ساده S240 برای اولین بار خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در راستای توسعه فعالیت و افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی این شرکت، امکان سنجی تولید میلگرد مفتول ۶ ساده S240 انجام و تولید آزمایشی آن با موفقیت صورت پذیرفت.

همچنین افزود: با توجه به ارزش افزوده نسبتاً بالای تولید این محصول و جود بازار فروش مناسب آن، تیم مهندسی امور بهره برداری و کنترل کیفی شرکت با لحاظ شرایط و امکانات موجود و بدون صرف هزینه اضافی میلگرد مفتول ساده سایز۶ را به طور آزمایشی به میزان ۱۰۰تن برای اولین بار تولید نمود.

روابط عمومی و امور بین الملل ضمن تشکر و قدردانی از همت و تلاش مدیریت و پرسنل بخش نورد میلگرد و مفتول از خداوند منان پیشرفت روز افزون و روند رو به رشد را برای این مجموعه صنعتی عظیم را خواهان است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

دکتر سعیدی، مدیرعامل جدید «وبانک» در حاشیه بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران:‎گروه ملی آبروی همه ماست؛ تمام توانمان را برای افزایش تولید به‌ کار خواهیم بست

دکتر سعیدی، مدیرعامل جدید «وبانک» در حاشیه بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران:‎گروه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *