خبر فوری

امیرکبیر میزبان راهیان پیشرفت هدیه ویژه مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به ۱۲۰ بازدیدکننده رای اولی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، این دانش آموزان که تحت اردوهای راهیان پیشرفت، به مراکز مهم اقتصادی کشور اعزام می شوند با بازدید از مجتمع امیرکبیر، از نحوه کار این کارخانه بازدید کردند.
در این بازدید دکتر سعید صادقی ضمن خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان، به نقش مهم آنان در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: آینده کشور به دستان شما رقم خواهد خورد و نخستین رای زندگی شما مصادف با یکی از مهمترین انتخابات های اخیر شده که ان شالله با انتخاب صحیح، مسیر درست را برای انقلاب اسلامی رقم خواهید زد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در ادامه این دیدار گفت: باعث افتخار است که نخستین اردوی دانش آموزی شما در این مجموعه برگزار می گردد و به یمن این اتفاق، به هر کدام از عزیزان، یک سفر مشهد مقدس توسط این شرکت هدیه خواهد شد تا اردوی دانش آموزی بعدی متبرک به عطر حریم رضوی و زیارت امام هشتم (ع) گردد.
سردار مرادحاجتی ضمن تشکر از هدیه ویژه مدیرعامل امیرکبیر گفت: بازدید نسل جوان از کارخانه های پیشگام کشور در کنار اردوهای زیارتی می تواند به ارتقای توامان سطح علمی و تذهیب نفس آنان منجر شود.
شایا ذکر است که این اردوها با هدف آشنایی نسل جوان با مظاهر پیشرفت و رشد صنعتی کشور برگزار می شود و این مواجهه باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای دانش آموزان خواهد شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

انعقاد تفاهمنامه ۳۸ میلیارد ریالی مابین کمیته امداد و پتروشیمی امیرکبیر

کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت پتروشیمی امیرکبیر، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *