خبر فوری

راهدای تندیس چهارستاره جایزه تعالی به پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، در اختتامیه این رویداد که با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تامین» و بر اساس مدل بنیاد علمی مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) برگزار شده است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر، با بررسی چندین آیتم مختلف، حائز رتبه برتر گردید.

در ادامه و با معرفی برگزیدگان، جایزه ویژه و لوح تقدیر چهار ستاره این رویداد، به دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت اهدا گردید که سید مهدی نقوی، رئیس هیات مدیره امیرکبیر، به نمایندگی از وی این جایزه را دریافت نمود.

سید مهدی نقوی، ضمن تجلیل از عملکرد کلیه کارکنان در کسب این جایزه گفت: خدای متعال را شاکریم که با همکاری، تلاش و جدیت مجموعه معظم امیرکبیر، مفتخر به دریافت این جایزه شدیم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

رئیس هیات مدیره امیرکبیر در ادامه افزود: پتروشیمی امیر کبیر در بخش های تولید، بازرگانی، منابع انسانی، برنامه ریزی و مدیریت و چند آیتم دیگر مورد سنجش کیفی قرار گرفت که طبق بررسی های انجام شده توسط داوران این جایزه، سطح کیفی این شرکت در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

نقوی با تاکید بر توسعه و گسترش بازارهای بین المللی خاطرنشان کرد: چشم انداز پیش روی مجموعه امیرکبیر، ضمن حفظ مشتریان داخلی و افزایش همکاری با کشورهای همسایه، بر مبنای گسترش بازارهای جدید صادراتی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تغییر رویکرد این شرکت در یکسال گذشته موید این مطلب است که با استراتژی درست، شناخت تهدیدات و بدل کردن آنها به فرصت، میتوان روند نزولی را به روند صعودی و رو به رشد تبدیل کرد.

سید مهدی نقوی در پایان گفت: متاسفانه در سنوات گذشته، سرمایه‌گذاری در حوزه تکمیل زنجیره محصولات با ارزش افزوده بالا به کندی صورت گرفته است و از سوی دیگر تمرکز بازار بر تولید محصولاتی است که در بازارهای بین المللی، مخاطب قابل توجهی برای آنها وجود ندارد و این جایزه تعالی و ارائه شیوه نامه هایی برای اصلاح روند معیوب گذشته، می تواند منجر به رونق تولید و راهیابی محصولات ایرانی به بازارهای بین المللی گردد.

دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین» در مرکز همایش‌های ببن‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: کارکنان مناطق نفت خیز جنوب سرداران جبهه اقتصاد کشورند/هرچه در توان داریم برای پیشبرد اهداف مناطق به میدان می آوریم

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *