خبر فوری

آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شر‌کت ملی حفاری ایران برگزار شد

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آیین با شکوه و در فضایی معنوی در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران تشییع شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز چهارشنبه ( هفتم دی ماه ۱۴۰۱) با حضور مقامات لشکری و کشوری و استانی، مدیران ارشد و مسئولان صنعت نفت در جنوب، خانواده های معظم شاهد، ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شهید پرور اهواز در یادمان شهید به خاک سپرده شد.
در این آیین پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حاج حامد شاکر نژاد یکی از قاریان بین المللی و اجرای سرود جمهوری اسلامی از سوی گروه مارش لشکر ۹۲ زرهی خوزستان، پیام مهندس جواد اوجی وزیر نفت به این مناسبت قرائت گردید که در بخشی از آن آمده است: یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهیدان بزرگوار صنعت نفت و شهید گمنام آرمیده در شرکت ملی حفاری ایران را گرامی داشته، امید است به فضل خدای بزرگ تحت فرامین مقام معظم رهبری، ادامه دهنده راه امام راحل و پاسدار آرمان های شهیدان باشیم.
در ادامه پس از اقامه نماز بر پیکر شهید توسط آیت الله شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان درباره حماسه آفرینی ها و دلارمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ایثار و از جان گذشتگی آنان مطالبی بیان و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آورد.
در ادامه مراسم پس از مداحی و نوحه خوانی توسط یکی مداحان اهل بیت ، پیکر پاک شهید گمنام بر دوش حفارمردان شرکت و در میان حزن و اندوه حاضران مشایعت و در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *