خبر فوری

آسمان خوزستان منور به حضور ۵ شهید گمنام شد

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت و به نقل از پایگاه خبری تجهیزنیوز، هوشنگ نوبخت، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از ورود پیکر مطهر ۵ شهید به خوزستان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه راس ساعت ۷ و نیم صبح با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سردار مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، نجاتی معاون سیاسی استاندار ، فرماندار اهواز و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز ، میزبان ۴ شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده ارتش بودیم.
وی افزود : این ۴ شهید گمنام بزودی و در مراسم باشکوهی که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد در ۲ نقطه از استان تشییع خواهند شد. مدرسه علمیه امام خمینی اهواز میزبان ۲ شهید و اداره کل بنادر و دریانوردی بندر ماهشهر نیز پذیرای ۲ شهید دیگر خواهد بود.
نوبخت گفت: شهید محمد باقر حسینی از شهدای تازه تفحص شده ارتش جمهوری اسلامی نیز همزمان با مراسم تشییع و تدفین این شهدا در مراسم مشترک بر دوش مردم ولایت مدار اهواز حمل خواهد شد و سپس برای خاکسپاری ، رهسپار گلزار شهدای اهواز می شود .
شهدای گمنام تا زمان تشییع و تدفین در محل نمازخانه و میعادگاه شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، پذیرای دیدار دلدادگان راه شهادت خواهند بود

درباره فخرالدین طاهرزاده

پیشنهاد ما به شما

چراغ سبز شورای شهر هندیجان به شهردار جهت انجام تخلفات اداری

شهرداری هندیجان تافته ای جدابافته به گزارش پی نوشت بنابر مصوبه ی هیئت وزیران هرگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *