خبر فوری

کیش میزبان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل حضور امیرکبیر در نمایشگاه ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

پنجمین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، از نهم لغایت یازدهم بهمن ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی و شرکت های دانش بنیان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت به عنوان یکی از صنایع پیشرو در این حوزه و با هدف معرفی” دستاوردها و فناوری های ایران ساخت” در پنجمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور یافت.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در سالهای اخیر، با اتکا به دانش مهندسین جوان ایرانی، موفق به طراحی و ساخت پیچیده ترین دستگاه های مربوط به صنعت پتروشیمی گردیده و در این مسیر موجب جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شده است.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت های سرمایه گذار در بخش پتروشیمی با هدف توسعه و گسترش بازارهای داخلی و خارجی، از دیگر برنامه های پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه این نمایشگاه بود.
شایان ذکر است که نمایشگاه حمایت از ساخت داخل،  با حضور شرکت های معتبر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور با شعار حمایت از محصولات داخلی و عدم وابستگی صنایع زیربنایی کشور به محصولات خارجی برگزار گردید.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *