خبر فوری

پروژه‌های ضربتی دفع آبهای سطحی اولویت شهرداری اهواز

شهردار اهواز گفت: اولویت شهرداری حل مسئله دفع آبهای سطحی و همکاری متقابل شهرداری و آبفا برای تکمیل پروژه های ضربتی دفع آبهای سطحی و فاضلاب است.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، صبح شنبه ۸ آبان ماه رضا امینی شهردار اهواز در جلسه ای که با معاونین، مدیران مناطق و تعدادی از مسئولین شهرداری برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر اولویت شهرداری اهواز در مسائل جاری روز، بحث تکمیل پروژه های دفع آب های سطی است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل بارندگی، برخی از پروژه ها هنوز تا مقدار قابل توجهی پیشرفت داشته اما باید هرچه زودتر با توجهی خاص و شارژ مالی، تکمیل و به بهره برداری برسد.

امینی خطاب به مدیران مناطق بر ضرورت همکاری متقابل آبفا و شهرداری تاکید کرد و گفت: این همکاری بر سرعت تکمیل پروژه ها افزوده و اولویت هر دو دستگاه باید تکمیل طرح های ضربتی دفع آبهای سطحی و فاضلاب باشد.

شهردار اهواز در ادامه در خصوص اولویت پرداخت حقوق پرسنل تصریح کرد: اولویت پرداخت حقوق همچنان ابتدا برای کارگران و سپس برای نیروها و مدیران و معاونین شهردار در نظر گرفته می شود.

وی کارگران و نیروهای شهرداری را بازوهای این مجموعه خواند و گفت: تمام تلاش خود برای تقویت انگیزه پرسنل و نیروهای خدوم شهرداری را بکار گرفته و معتقدیم با همکاری و تقویت حس تعلقی که مردم به شهر و پرسنل به شهرداری دارند، می توان تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و شهر را در مسیر توسعه قرار داد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *