خبر فوری

پایان اردیبهشت خونین با غیرت مردان امنیت درناجا

به گزارش پی نوشت درحالی اردیبهشت ۱۴۰۲ روبه پایان است که در آن با شهادت مرزبان غیور کشورم سجاد قدمی در استان کردستان شروع شد.
جانباز سرو قامت فراجا حسن کریمی که در هفتم اردیبهشت در استان قم به یاران شهیدش پیوست.
ترور ناجوانمردانه رئیس پلیس شهرستان سراوان علیرضا شهرکی و همسرش که داغ سنگینی در دل مردم ایران در دهمین روز ماه اردیبهشت به جای گذاشت.
درگیری با شروری که چهاردهم اردیبهشت در اصفهان منجر به شهادت شهید مهدی یزدی گردید و بچه های انتظامی را داغدار نمود.

قاتل مسلحی که در خوزستان در شانزدهم اردیبهشت ماه نفس گرم سعید ربیعی را گرفت و خانواده باز چشم انتظار شدند.
هجدهم ماه بود که از اعماق آب های خلیج فارس خبر رسید که دریادل مرزبان شهید مسعود پرکاس در هرمزگان با دل دریایش به شهادت رسید.

?شهادت شهیدمهدی هادی پلیس امنیت اقتصادی کشور دراستان زنجان در نوزدهم ماه واما امان از سوداگران مرگ که باز در بیست یکم ماه در دام پلیس گرفتار شدند و یکی از مردان نظم امنیت کشور را با هدف شوم خود به شهادت رساند و او کسی نبود جز پلیس شهید محمد رضا اسدالهی.
در ۲۴ ماه ، مردی از دیار حاج قاسم سلیمانی در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد تا خونی از دماغ کسی نریزد و امنیت خدشه دار نشود آری او کسی نبود جز جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش پلیس شهید یاسر عبدلی.

یادمان نرود امنیتی که داری اتفاقی نیست و این امنیت را مدیون مردانی هستی که از شمال تا جنوب از شرق تا غرب شبانه روز برای دفاع از ناموس و کشور مردانه پای آرمانها ایستاده اند.
فقط ۵۳ نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۰ به فیض شهادت نائل شدندکه ۱۹ نفر از این شهدا در مبارزه با اشرار مسلح، هشت شهید در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، هفت شهید در مبارزه با سارقان مسلح، ۶ شهید در مقابله با قاچاق کالا به شهادت رسیده و ۶ نفر از آن‌ها نیز از شهدای مرزبانی بودند.
همچنین دو نفر از شهدای پلیس در سال جاری، حین مقابله با اراذل و اوباش به شهادت رسیده، یک نفر از این شهدا از مدافعان سلامت بود و یک شهید هم در سانحه هوایی به فیض شهادت نائل آمد همچنین سه نفر از این شهدا نیز از جانبازان دفاع‌مقدس بودند.
?مردان با غیرت زبان قاصر است از شهامت ها و دلیری های فرزندانمان درناجااما علی رغم این جانفشانی ها مجموعه ناجا دارای مظلومیت خاصی است ، ازطرفی مشکلات رفاهی ومعیشتی وازطرفی قوانین دست وپاگیر .
گرچه اینها اجری اززحمات پرسنل جان برکف ناجا کم نمی کنداما این شهدای عزیزمسئولین ومدیران نظام را باید متقاعد کند که دربرابر پلیس به خواسته های بحق آنها جامه عمل پوشانده شود.

اکبرشعبانی

درباره محمود اوژن

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *