خبر فوری

هیات رئیسه شهرستان دزپارت «دهدز» انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت  به نقل از بهنام رضایی؛ شهرستان دزپارت دارای ثروت های خدادادی و ظرفیت های کم نظیری در حوزه های فرهنگی، گردشگری و به ویژه منابع طبیعی است که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در ورودی استان خوزستان از سمت چهار محال بختیاری، به عنوان یک شهرستان استراتژیک، چشم انداز امید بخشی را ایجاد کرده است.

جلسه انتخابات شورای اسلامی شهرستان دژپارت امروز به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه انتخاب گردیدند.

در این جلسه، هژیر کیانی به عنوان رئیس، اکبر بهمنی نماینده شورای بخش قارون به عنوان نائب رئیس و امیر کاوسی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان دژپارت برای عضویت در شورای اسلامی استان خوزستان انتخاب شدند.

همچنین حجت گودرزی و سیامک جعفری از اعضای شورای شهرستان دژپارت به ترتیب به عنوان اعضای کمیته انطباق بخش قارون و بخش مرکزی انتخاب شدند.

شورای اسلامی شهرستان مطابق آیین نامه داخلی این شورا، مصوبه مجلس شورای اسلامی دارای کمیسیون های مختلفی می باشد که این  اختیار را دارند تا نیازمندی های شهرستان را بر اساس ظرفیت های موجود در قالب مصوبه تدوین کنند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان درخصوص پروژه احداث هتل در هندیجان ضمن شفاف سازی پاسخگوی اذهان عمومی باشد

تهاترمصالح بجای پروانه ساخت صحت دارد؟ به گزارش پی نوشت طبق شنیده ها اخیرا پروژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *