خبر فوری

هشدار پلیس فتا *برداشت از حساب با ترفند ارسال لینک جعلی واریز سود سهام عدالت

هشدار پلیس فتا

*برداشت از حساب با ترفند ارسال لینک جعلی واریز سود سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت وبه نقل از رئیس پلیس فتاماهشهر، مشاهده شده است پیام‌های حاوی لینک جعلی تحت عنوان ثبت‌نام جاماندگان یا واریز سود سهام عدالت در فضای مجازی منتشر شده است که پس از فریب مخاطبان، هک گوشی و پیام به دیگر مخاطبان فرد فریب خورده اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آن ها می‌ شود.

این سودجویان اقدام به ارسال پیامی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت در شبکه های اجتماعی نموده و کاربران پس از ورود به لینک موصوف و نصب نرم افزار جعلی با عنوان سهام من بر روی گوشی تلفن همراه خود، مورد نفوذ و دسترسی غیر مجاز کلاهبرداران قرار گرفته و بلافاصله حساب بانکی آن ها خالی می‌شود.

کاربران هنگام فعالیت در فضای مجازی، از هر گونه کلیک بر روی لینک های ناشناس تحت عناوین ابلاغیه قضایی سامانه ثنا، قطعی یارانه، واریز سود سهام عدالت و … خودداری نموده و اخبار و اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت را از طریق رسانه های ملی و رسمی کشور پیگیری نمایند و به پیامک های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارید.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شهرداری هندیجان حیاط خلوت پیمانکاران خاص، بی کیفیت و بدون تعهد در زمان سرپرستی و شهرداری ، شهردار کنونی(روح الله درخشان)…

دلیل تکرار عدم پایبندی یک پیمانکار خاص( منتخب شهردار فعلی هندیجان)، به پیمان منعقد شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *