خبر فوری

نبوتی فرماندار شهرستان ایذه؛مدیران برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته تلاش کنند

مدیران برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته تلاش کنند

فرماندار ایذه خطاب به مدیران ادارات این شهرستان گفت: برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته تلاش کنید ، هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد، باید نسبت به جذب اعتبار از طریق اداره کل ها پیگیری کنید.

به گزارش رسانه پی نوشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایذه؛ شنبه ۱۸تیرماه ۱۴٠۱ جلسه شورای اداری به ریاست مهندس نبوتی فرماندار و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ، سرهنگ شهبازی فرماندهی نیروی انتظامی، سرهنگ مرادی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، رسالتی دادستان، ره انجام شهردار، سبزعلی زاده بخشدار مرکزی، مرادی بخشدار سوسن و مسئولان ادارات شهرستان ایذه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسن نبوتی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و غدیر بیان داشت: همه نهادها در حد توان در برگزاری جشن های این اعیاد شرکت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ایذه از فعال شدن پروژه ایستگاه برق میانگران سخن گفت و خاطر نشان کرد: این پروژه در حد دیوارکشی و زمین پیشرفت داشت و امروز به لطف همه این پروژه فعال شد، هفته گذشته پیمانکار فندانسیون و ابنیه برق مجددا برقرار شد و عملیات ساخت آن با اعتبار ۱۵ میلیارد آغاز شده و در مرحله بعد ۵۰مگاولت آمپر ترانس ، ۷۰میلیارد اعتبار لازم دارد.

وی خواستار تلاش مضاعف مسوولان استانی و کشوری در راه اندازی ایستگاه میانگران شد و افزود: مرحله بعدی این فاز نصب ترانس خواهد بود که قول مساعد دادند تا تیرماه سال آینده فاز نخست آن با ظرفیت ۵۰مگاولت افتتاح و وضعیت برق ایذه را به سطح ایده آلی برساند، وضعیت ما در حال حاضر ایده آل نیست، هنوز به پیک مصرف برق نرسیده ایم و امکان دارد قطعی ها باعث حادثه و از دست رفتن آرامش مردم و موجب خسارت به آنها شود.

نبوتی از مقرر شدن ساخت سه مجتمع آبرسانی به ۳۰روستا با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد از محل اعتبارات مناطق محروم خبر داد و ادامه داد: در قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی و وزارت نیرو، با دفاعی که از شهرستان شد پذیرفته شد که ایذه درلیست قرار گیرد.

فرماندار ایذه در جلسه شورای اداری شهرستان بر موارد زیر تاکید و از مدیران اعم از شهرستانی و استان خواستار اقدام جدی شد:

۱- مبارزه با آفات و بیماری درختان بلوط جنگل های ایذه که در معرض آسیب جدی هستند

۲- تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران و کلزا کاران شهرستان توسط وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تاخیر قریب ۲ماهه درپرداخت مطالبات کشاورزان

۳- اداره آبفا ۱۴ و نیم میلیارد تومان اعتبار دارد که مدیر مربوطه باید تلاش کند تا پایان شهریور این اعتبار در محل خود جذب کند

۴-جلساتی در استان با مدیران کل داشتیم و مصوباتی اتخاذ گردید، مدیران ادارات پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشد.

۵- نصب روشنایی در سه کیلومتر از نقاط حادثه خیز در جاده کمربندی

۶- نظارت بر بازار و نانوایی ها

وی در ادامه با تذکر جدی به مدیران بانک ها در ارایه تسهیلات به مردم گفت: نارضایتی های مردم در حوزه بانک ها زیاد است، من به شخصه به زحمات بانکها اشراف دارم ، اما با توجه به مراجعه زیاد مردم، خیلی از مراجعین نارضایی هستند.

?رییس شورای اداری ایذه خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه ادارات باشد و مورد توجه مسئولین و پرسنل قرار گیرد،ضمن تکریم مدیر، پرسنل هم وظیفه دارند.

?نبوتی از مدیرانی که در نماز جمعه میز خدمت برپا میکنند تشکر کرد و افزود: نشست های مسوولان با مردم در مساجد باید شکل بگیرد، این اقدام به هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی انجام میشود.

درباره جمشید سعیدی پور

خبرنگار رسانه و مطبوعات ،عضو خانه مطبوعات استان خوزستان

پیشنهاد ما به شما

 صندلی مدیریت جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست/استاندار خوزستان به بعضی مدیران شهرستان ایذه بازرسی کند/آزمون و خطا، نامش مدیریت نیست

به گزارش رسانه پی نوشت بسیارى از مدیران سازمان ها، از تفاوت میان رهبرى و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *