خبر فوری

معاون وزیر نیرو: حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان در بالاترین سطح پیگیری می شود

معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: دولت سیزدهم حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان و جبران عقب ماندگی های عمیق در این بخش را به عنوان یک اولویت در بالاترین سطح پیگیری می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد جوانبخت روز دوشنبه در بازدید از پروژه های فاضلاب اهواز و تصفیه خانه شرق اهواز اظهار داشت: موضوع آبرسانی به مناطق مختلف خوزستان، تکمیل طرح انتقال آب غدیر و همچنین فاضلاب شهرهای این استان به ویژه اهواز مورد توجه ویژه دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه در ماه های اخیر در ۲ بخش آب و فاضلاب گام های خوبی در استان برای حل این چالش ها برداشته شده است، ادامه داد: آبرسانی و تکمیل آب شرب شهر اهواز طی ۲ مرحله در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
جوانبخت ادامه داد: فعالیت خوبی برای ساماندهی فاضلاب اهواز انجام شده است به طوری که هم اکنون شبکه فاضلاب اهواز در ۲۰۰ نقطه در حال اصلاح ، تعمیر و توسعه است.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو، افزود: شرایط خاص زمین شناسی اهواز از جمله وضعیت خاک و سطح بالای آب موجب شده تا اجرای شبکه فاضلاب در این شهر با چالش های فنی مواجه باشد که با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم با تکمیل این شبکه مشکل فاضلاب اهواز به طور کامل حل می شود.
وی با بیان اینکه اجرای فاضلاب اهواز در برخی مناطق نیازمند تجهیزات زیاد است ادامه داد: انتظار از مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار بخش مهمی از طرح فاضلاب اهواز به دلیل تجربه زیاد در اجرای طرح های عمرانی سخت در سطح کشور بسیار بالاست و این انتظار وجود دارد که با کار جهادی سختی ها و موانع فنی این طرح در حداقل زمان برطرف شود.
جوانبخت حل مشکل فاضلاب اهواز نیاز به کار جهادی دارد، گفت: کارهای انجام نشده در بخش فاضلاب اهواز زیاد است و با توجه به حجم عقب ماندگی در این بخش رابطه پیمانکار و کارفرمایی را باید کنار گذاشت و همه به عنوان یک سرباز که از امر ولایت تبعیت می کند در صحه حضور داشته باشیم و این تکلیف به جا مانده را در کمترین زمان ممکن به ثمر رساند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

خرید سطل زباله های جادویی با قیمت های نجومی و غیرمتعارف از شرکتی خاص، توسط شهردار هندیجان روح الله درخشان…

_تا کی شهردار هندیجان باید به تخلفات خود ادامه دهد؟! چه کسی پاسخگوی تخلفات آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *