خبر فوری

مرد سال فولاد ایران مهمان ویژه تمرین بازیکنان فولاد خوزستان

 

مرد سال فولاد ایران مهمان ویژه تمرین بازیکنان فولادخوزستان
به گزارشپایگاه خبری پی نوشت به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، مهندس ابراهیمی  مدیرعامل شرکت فولادخوزستان به همراه هیات همراه و همچنین حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و تعدادی از کارمندان باشگاه فولاد در تمرین امروز شاگردان نکونام حضور یافت.
در ابتدای این جلسه صمیمی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه ضمن تشکر از حمایت‌های مهندس ابراهیمی مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان از تمامی تیم‌های باشگاه فولاد خوزستان، انتخاب مهندس ابراهیمی به عنوان مرد سال فولاد ایران را به ایشان تبریک گفت. او در ادامه از عملکرد بازیکنان فولاد در مسابقات اخیر لیگ برتر و جام حذفی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تیم فولاد همچنان ادامه دار باشد.
در ادامه جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان انتخاب مهندس ابراهیمی به عنوان مرد سال فولاد ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم فولاد با سختکوشی و تلاش بتوانند جوابگوی دغدغه‌های شرکت فولاد و هواداران باشند. سرمربی فولاد همچنین گفت: تیم در مسیر خوبی قرار گرفته و کارش را درست انجام می‌دهد البته ایراداتی بوده که قطعا در ادامه مسیر برطرف خواهیم کرد که البته این مهم با حمایت، همدلی و پشتیبانی مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت، مهندس‌گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات مدیره، کارگران زحمتکش و هواداران عملی خواهد شد.
مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ادامه این دیدار صمیمی ضمن تشکر از هدیه اعضای تیم فولاد به مناسبت انتخابش به عنوان مرد سال فولاد ایران نیز گفت: با توجه به عملکرد اخیر شما، وظیفه خودم دانستم که به شما خسته نباشید بگویم. هیچوقت مهره‌های یک پازل اینقدر زیبا و درست کنار هم چیده نمی‌شوند، اکنون همه اعضای هیأت مدیره شرکت، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فولادخوزستان، سرمربی، اعضای سختکوش تیم، کارگران زحمتکش شرکت و هواداران در کنار هم یکدل، همفکر و دنبال یک هدف هستند و همه ما امیدوار هستیم که بتوانید روزهای بزرگ را خلق کنید. او در ادامه ضمن اهمیت انتقال تجربیات مربیان و بازیکنان تیم بزرگسالان به بازیکنان آکادمی، ابراز امیدواری کرد تا شاهد حضور پررنگ بازیکنان تیم‌های فولاد در رده‌های ملی باشیم.
در پایان این دیدار، اعضای تیم فولاد پیراهن امضا شده تیم فوتبال فولاد را به مدیرعامل شرکت به مناسبت انتخابش به عنوان مرد سال فولاد ایران، اهدا کردند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

 لقمان رضایی مربی کشتی  ۳ میلیارد تجهیزات کشتی ایذه را به ضایعاتی فروختند!

به گزارش رسانه پی نوشت به نقل از ایسنا مربی سابق تیم ملی از هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *