خبر فوری

مدیر شعب بانک تجارت استان در نشست با اصحاب رسانه: رسالت خبرنگاران انعکاس حقایق موجود جامعه است

به گزارش پی نوشت به نقل از تایماز نیوز | مدیرشعب بانک تجارت استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: رسالت خبرنگاران انعکاس حقایق موجود جامعه است و خبرنگاران بعنوان نمایندگان بلامنازع افکار عمومی در مسیر تبادل اطلاعات هستند.

رضا اسکندری زنجانی گفت: خبرنگاران با رعایت انصاف و صداقت، ضمن انعکاس مشکلات مردم و تنگناهای اقتصادی موجود، خدمات و زحمات شبکه بانکی کشور را بعنوان شریان اصلی اقتصاد کشور بازگو می کنند.

وی با تجلیل از جایگاه حرفه سخت خبرنگاری، فعالیت ها و تلاش های خبرنگاران را ماندگار و تاثیرگذار دانست و افزود: خبرنگاران با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای نقش حساسی در آگاهی مردم دارند.

مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل، خاطرنشان کرد: بانک ها همواره بار اصلی اقتصاد کشور را بر دوش کشیده اند و گستردگی خدمات بانکی مورد توجه اقشار مختلف مردم بوده است.

وی تصریح کرد: عملکرد شبکه بانکی کشور همواره مورد رصد جامعه قرار گرفته، بنابراین انتظار می رود خبرنگاران بعنوان زبان گویای مردم، خدمات صادقانه و شفاف کارکنان خدوم بانک ها و محدودیت های شبکه بانکی را منصفانه بازگو کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به تعامل بسیار خوب بانک تجارت با اصحاب رسانه، گفت: بانک تجارت در زمینه همکاری و تعامل با اصحاب رسانه الگویی برای سایر بانک های استان است.

رئوف موسوی اظهار داشت: انتظار داریم این ارتباط سازنده با هدف آگاهی بخشی و کمک به اقتصاد فعال جامعه، استمرار یابد.

در انتهای این جلسه که معاونین اجرایی و اداری، رئیس حوزه حراست و رئیس روابط عمومی بانک تجارت استان نیز حضور داشتند، با تقدیم هدایایی از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.

 

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

شهرداری هندیجان حیاط خلوت پیمانکاران خاص، بی کیفیت و بدون تعهد در زمان سرپرستی و شهرداری ، شهردار کنونی(روح الله درخشان)…

دلیل تکرار عدم پایبندی یک پیمانکار خاص( منتخب شهردار فعلی هندیجان)، به پیمان منعقد شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *