خبر فوری

مدیرکل ارشاد استان خوزستان معارفه شد‌

پی نوشت / به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز با حضورمعاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج مدیر اسبق ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سیدمحمد هاشمی در این مراسم اظهار داشت: جابجایی مدیریتی نشانگر ضعف و اشتباه نیست و گاهی برای بهبودی اوضاع دلیل بر جابجایی می‌شود.

وی افزود: آقای کلاه‌کج انسان لطیف و پرتلاش است و دوره پر فروغی داشتند و ‌مظلوم واقع شدند. آقای منادی از کف حوزه فرهنگ رشد کرده و مختصات فرهنگی را می‌شناسد.

مدیرکل جدید باید نقطه اتصال را در حوزه فرهنگ باشند. وی ادامه داد: این هم افزایی در حوزه فرهنگ باید تقویت شود و زمینه توسعه‌ی فرهنگی استان را فراهم سازند.

فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است و جامعه فرهنگی دربرابر تلاطم های اجتماعی محکم است و تکان نمی‌خورد.

همچنین عبدالله افرازه شهاوند در این مراسم  اظهار داشت: فرهنگ جایگاه بالایی در اندیشه اسلامی دارد و بارها رهبری انقلاب بر اهمیت آن اشاره داشتند.

وی افزود: فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است و جامعه فرهنگی دربرابر تلاطم های اجتماعی محکم است و تکان نمی‌خورد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان بیان داشت: رصد شناختی پیرامون مسایل فرهنگی جامعه است و این نیاز به شناخت درستی از جامعه دارد و سپس براساس آن مدیریت فرهنگی کند.

این مقام مسئول افزود: اختلاف نظر در برخی مسایل طبیعی است و نباید این به تقابل تبدیل شود. جامعه پویا جامعه متکثر است و باید همه بتوانند اظهار نظر کنند.

وی گفت: اختلاف نظرهای کارشناسی و دغدغه مند را باید به رسمیت بشناسیم و صحبت های آقای کلاه کج از جنس این دغدغه‌ها است و این نشان از جامعه پویایی است.

معاون استاندار خوزستان گفت: من مخالف کنسرت نیستم ولی باید پیوست های امنیتی و اجتماعی درون سالن دیده شود. کنسرت قانون جمهوری اسلامی است و کسی مخالفتی ندارد. وی ادامه داد: از اختلاف نظر ها برآشفته نشویم و این سبب پویایی جامعه است و باید احترام بگذاریم و جامعه را دچار تقابل و اختلاف نکنیم.

شهاوند بیان داشت: مشکل این است که در این مسایل گفتگو نمی‌کنیم و بسیاری از مسایل کشور با گفتگو و دورهمی حل میشود و نباید جامعه را دوقطبی کنیم.

وی افزود: حوزه فرهنگ پراکنده است و باید از موازی کاری پرهیز کنیم و همه باید زیر یک راهبرد حرکت کنیم و در یک ریل باشیم.

مجید منادی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت‌های کاری خود اعلام و بر توجه جدی به ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان تاکید کرد.

به نقل تسنیم، در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید منادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد.

از سوابق منادی می‌توان به معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیریت خبرگزاری‌ تسنیم، و استانی، مدرس رسانه و سواد فضای مجازی در دانشگاه‌های استان، مسئول و مشاور رسانه حوزه هنری  خوزستان، نایب رئیس خانه مطبوعات، مسئول قرارگاه رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، کارشناس مناطق نفت‌خیز جنوب، عضو شورای راهبردی بسیج رسانه خوزستان، دبیری جشنواره‌های فرهنگی و رسانه‌ای استانی و منطقه‌ای و بین‌المللی  اشاره کرد.

      

درباره مریم بهمنی شیمن

پیشنهاد ما به شما

مدیر مؤسسه آموزشگاه لیماک ؛هنر نتیجه‌ی تلاش انسان برای خلق زیبایی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پی نوشت  مصاحبه اختصاصی  هنری را با مدیر آموزشگاه لیماک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *