خبر فوری

مدیرعامل لوله سازی اهواز رای خود را به صندوق انداخت/ استقبال کارگران شرکت لوله سازی اهواز از صندوق سیار انتخابات اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز همراه و همگام با دیگر کارکنان فهیم و ولایتمدار این  شرکت ، آرای خود را به صندوق سیار مستقر در  حسینیه حضرت ابوالفضل العباس ( ع)  شرکت لوله سازی اهواز  انداخت.

همزمان با آغاز فرآیند رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر میهن ایران اسلامی،  محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز  در همان ساعات اولیه رای گیری ، به‌ همراه جمعی از کارکنان و بسیجیان این مجموعه صنعتی و تولیدی ، باحضور در محل صندوق سیار مستقر در  حسینیه حصرت ابوالفضل ( ع) این شرکت آرای خود را به صندوق انداختند.

 

گفتنی است باتوجه به اعلام شیفت کاری در شرکت لوله سازی اهواز و با تاکید مدیرعامل بر استقرار صندوق سیار، جهت رفاه حال کارکنان این شرکت، امکان مشارکت در انتخابات برای کارکنان حاضر در محل کار فراهم شد.

 

گفتنی است حضور این صندوق سیار با استقبال گسترده ، پرشور و گرم کارگران پرتلاش و کوشا شرکت لوله سازی اهواز  مواجه شد و همزمان با حضور مدیران ارشد  شرکت  در پای صندوق رای، بسیاری از کارکنان حاضر در شیفت کاری جمعه، باحضور پرشور، آرای خود را به صندوق انداختند.

 

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز پس از  انداختن آرای خود در صندوق های سیار مستقر در شرکت لوله سازی اهواز در گفتگو با خبرنگاران حضور مدیران و کارکنان شرکت معظم لوله سازی اهواز در پای صندوق رای در راستای عمل به تکلیف الهی عنوان کرد و گفت: امروز در کنار همکاران پرتلاش که همواره در عرصه تولید خوش درخشیدند این توفیق را داشتیم در این عمل به تکلیف شرعی ؛ قانونی و عقلی نیز پیشقدم باشیم.

 

محمدرضا دانیاری ادامه داد: شایسته است خلق حماسه دیگر حضور مردم غیور ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را تبریک عرض کنم. در شرایطی دشمنان اسلام و انقلاب از ماه های قبل مردم را به رای ندادن ترغیب می کردند بار دیگر مردم شریف و فهیم ایران اسلامی با حضور در این جهاد سیاسی ، بدخواهان و معاندان را از رسیدن به هدف شوم خود مایوس کردند.

 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت؛ با توکل به خدا و پیروی از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و جدیت و تلاش خستگی ناپذیر آحاد مردم میهن اسلامی مان ؛ قطار پیشرفت و توسعه کشور شتابان در حال حرکت است .اطمینان دارم با اراده این ملت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری فصلی دیگری از توانمندی ها و حماسه آفرینی های ملت ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشاند

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شرکت لوله سازی اهواز و شرکت نورد لوله سپنتا اهواز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش رسانه پی نوشت امروز ۲۶ دی ماه در سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *