خبر فوری

قهرمان در تعلیق؛ می‌ماند یا می‌رود؟گزارش: فرهاد مجیدی و یک تصمیم سخت

قهرمان در تعلیق؛ می‌ماند یا می‌رود؟

گزارش: فرهاد مجیدی و یک تصمیم سخت

برای استقلالی ها هیچ چیز مهم‌تر از پاسخ به این سوال نیست؛ مجیدی می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از ورزش سه، این موقعیتی دراماتیک اما تجربه شده در اردوی استقلال است. درست مثل سالی که امیر قلعه‌نویی بعد از قهرمانی با استقلال در نماز شکر بعد از پیروزی خرد کننده مقابل برق شیراز، جدایی خود را از جمع آبی ها اعلام کرد. قلعه‌نویی یک بار دیگر هم این کار را انجام داده و پس از قهرمانی استقلال در مشهد و کسب دومین جام قهرمانی از جمع آبی ها کنار کشید.

استقلال حالا با آن تجربه تاریخی نگران جدایی فرهاد مجیدی است؛ بازیکن محبوبی که در چهارمین تلاش برای مربیگری در استقلال، این بار با موفق ترین شکل ممکن کار را به پایان رساند تا حتی منتقدین تندش هم چاره‌ای جز تمجید از او نداشته باشند.

اما برای استقلال درامای جدید از جایی آغاز شد که فرهاد مجیدی از اولین کلوزآپ جشن قهرمانی با صورتی گرفته در صف بازیکنان، در انتظار خوانده شدن اسمش برای رفتن به سمت مدیرعامل باشگاه و دریافت مدال قهرمانی بود.
لحظاتی بعد وقتی بلندگوی ورزشگاه نام فرهاد مجیدی را به صورت کش‌دار در استادیوم طنین انداز کرد و در شرایطی که تشویق هواداران به اوج رسیده بود، فرهاد مجیدی ناگهان با بغضی شکسته با گام هایی کند به سمت سکو به حرکت درآمد و پس از در آغوش گرفتن مصطفی آجورلو در حالی که صورتش از اشک خیس شده بود، خود را به سکوی بعدی و جایگاه قهرمانی استقلال رساند.


بازیکنان در آن لحظه ناگهان با تصویری تازه از سرمربی خندان و البته جدی‌شان مواجه شدند؛ زمانی که مجیدی به شدت مشغول گریستن بود تا جایی که بیژن طاهری، فرزاد مجیدی و بهزاد غلامپور شانه های او را گرفتند تا به نوعی در این موضوع همراه او باشند.
این گریه برای لحظاتی سکوی قهرمانی استقلال را به سکوت درآورد اما مجیدی بعد از دقایقی آرام آرام به خود مسلط شد و سعی کرد بخشی از جشن قهرمانی باشد و البته تبدیل به آخرین کسی شد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

با این حال آنچه که از این اشک ها برمی‌آمد این بود که او احتمالا سومین مربی قهرمان استقلال خواهد بود که بعد از قهرمانی جمع آبی ها را ترک می‌کند. این سوالی است که هنوز جواب روشنی به آن داده نشده و اگرچه مدیران استقلال در صدد تکذیب آن برآمده‌اند اما شخص اول باشگاه مصطفی آجورلو، دیروز در پاسخ به خبرنگاران ترجیح داد با سکوت از کنار این موضوع عبور کند؛ چیزی که نشان می‌دهد به هر حال فعل و انفعالی در همین راستا در جریان است. کمااینکه فرهاد مجیدی هم خود نسبت به این شایعه کوچکترین واکنشی نشان نداده است.

شاید او رفتن در اوج را را انتخاب کرده است، شاید هم قصد دارد با محک زدن اراده باشگاه برای حفظش به کار خود در استقلال ادامه دهد؛ اما هر کدام از این دو مسیر را انتخاب کند خدشه‌ای به آنچه که در طول این فصل به همراه باشگاه استقلال تجربه کرد، وارد نخواهد کرد. او یک سرمربی تازه متولد شده و فوق‌العاده برای فوتبال ایران است که از ابتدا می‌دانست چه می‌خواهد و کارش را با استقلال به بهترین نحو به پایان رساند تا جاییکه هیچ گلایه‌ای باقی نماند.

یقینا در روزهای آینده اخبار درباره ادامه کار یا بقای مجیدی روشن خواهد شد و تعلیق فعلی هواداران از میان خواهد رفت اما تا آن روز فضا در دست شایعات باقی خواهد ماند. البته اوضاع طوری است که به نظر می‌آید آن نیمه داستان که می‌گوید مجیدی در حال ترک آبی هاست، پررنگ‌تر است.

این خبر قطعا ابعاد دیگری هم دارد و تنها این خود مجیدی است که با حرکت بعدی راه را بر تحلیل‌های درست باز خواهد کرد

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *