خبر فوری

شرکت خمیرمایه و الکل رازی منتخب اجلاس ۱۰۰ برند برتر سال شد

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت، معدن و تجارت ایران با عنوان آیین تجلیل از ۱۰۰ برند برتر سال با هدف شفاف‌سازی فضای کسب و کار در روز یکشنبه ۴ تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی در میان ۱۰۰ برند برتر ایران، موفق به کسب عنوان منتخب ارزیابی در شاخص کیفیت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، در آیین تجلیل از ۱۰۰ برند برتر سال که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت های صنعتی، تولیدی واقتصادی برگزار شد، در این میان به شرکت خمیرمایه و الکل رازی در شاخص کیفیت تندیس و لوح تقدیر اعطا گردید.

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت، معدن و تجارت ایران با عنوان آیین تجلیل از ۱۰۰ برند برتر سال با هدف شفاف‌سازی فضای کسب و کار در روز یکشنبه ۴ تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در اجلاس یاد شده که با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت صنعتی و معدنی برگزار شد، ضمن معرفی دستاوردها و افتخارات شرکت خمیرمایه و الکل رازی نشان لیاقت، تندیس و لوح زرین اجلاس سالیانه یکصد برند برتر سال اهدا شد.

در همین خصوص، مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان این شرکت، با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید سرلوحه فعالیت‌های شرکت رازی است گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور افزایش تولید و بهره‌وری شاخص‌هایی را در نظر داریم که همگام با رشد تولید و تجارت بتوانیم با افزایش کیفیت  گام مؤثری را در زمینه مهار تورم برداشته و سهم خود را به درستی ایفا نماییم.

بنا بر این گزارش، از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس می‌توان به ایجاد بستر مناسب برای شناخت شاخص‏‏‌های نوین برندسازی و تغییرات آن در افزایش فروش، ارائه تصویری روشن از بنگاه‏‏‌های اقتصادی کشور و علمی‏‏‌تر کردن فضای تصمیم‌گیری مدیران شرکت‌ها اشاره کرد.

در این آیین ضمن معرفی و تقدیر از برندهای برتر سال بر اساس بررسی فرآیند عملکرد سالانه در پنج شاخص خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری، محبوبیت مصرف‌کننده، کیفیت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با فراهم نمودن آمار و اطلاعات مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور فضای روشن‌تری از کسب و کار و میزان اثرگذاری شرکت ها در اقتصاد کشور ارائه شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

نگاهی به دستاوردهای تحقیقاتی صنعت نیشکر در سالی که گذشت؛ از تولید بِرند «سبز چوب» تا رونمایی از «کارنده» نیشکر؛ ۳۵ سال تلاش نـیشکری‌ها به ثمر نشست

تلاش‌های بی‌وقفه پژوهشگران صنعت نیشکر، این صنعت را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *