خبر فوری

سید شکرخدا موسوی: افزایش قیمت اینترنت بدون افزایش مقدار حجم آن، اجحاف دیگری در حق مردم است.

سید شکرخدا موسوی:
افزایش قیمت اینترنت بدون افزایش مقدار حجم آن، اجحاف دیگری در حق مردم است.

نماینده سابق اهواز با اشاره به وضعیت وخیم اقتصادی مردم، خصوصاً قشر متوسط به پایین جامعه، مدیران و مسئولین ذیربط را به تلاش برای کنترل بازار و نظارت دقیق و صحیح بر قیمت‌هایی که گاه و بی‌گاه بدون هیچ ساز و کاری افزایش می‌یابد توصیه کرد.

وی خاطرنشان کرد در این وضعیت که کارمندان و کارگران حقوق‌شان کفاف چند روز زندگی‌شان را هم نمی‌دهد، افزایش نرخ خدمات دولتی و نیمه‌دولتی، آنهم بدون هرگونه ملاحظه‌ای ظلم به ملت عزیز ایران است‌.

سید شکرخدا موسوی با اعلام نارضایتی از افزایش قیمت اینترنت که مورد استفاده‌ی عموم مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان است، افزود به دلیل افزایش کیفیت ویدئوها، عکس‌ها و فایل‌ها و نیز بالا رفتن کیفیت صدا و تصویر در گوشی‌های نسل جدید، همچنین همه‌گیری پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، حجم مصرف اینترنت مردم در این سال‌ها افزایش چشم‌گیری یافته است.

وی گفت؛ خاطرتان هست؛ در دهه نود سرانه حجم اینترنت مصرفی هر فرد کمتر از ۲ گیگ در ماه بود. امروز به طور میانگین حدود ۱۵ گیگ در ماه اینترنت مصرف می‌شود. پس افزایش قیمت اینترنت بدون افزایش مقدار حجم اینترنت، اجحاف دیگری در حق مردم است.

ایشان با تاکید بر لزوم تجدید نظر در تصمیم اتخاذ شده، خواهان بازگرداندن نرخ اینترنت به قیمت قبل، یا افزایش حجم بسته‌های موجود شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

علت عدم تصویب بودجه ی شورای اسلامی شهرهندیجان در موعد مقرر قانونی چیست؟!

وعده وعید های پوچ وتوخالی اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان در تبلیغات انتخاباتی وعملکرد ضعیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *