خبر فوری

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در برنامه زنده تلویریونی مطرح کرد؛ شورا و شهرداری قصد تعلیق هیچ نیرویی را ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری و شورا تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و نیروهای شرکتی را به چشم یک فرصت دیده و طبق قانون انجام می دهد و در خصوص مسائل پیش آمده در حوزه منابع انسانی نگاهی چاره اندیشانه دارد که باید بدون داشتن هیچ نگرانی، با برنامه ریزی و تعامل، برای حل آن چاره اندیشی و اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان در تشریح اولویت های شهر اظهار کرد: در کوتاه مدت باید در حوزه هایی مثل فضای سبز، وضعیت نظافت کلی شهر، آسفالت و وضعیت تفرجگاه های شهر تحول ایجاد شود تا بتوان فضای زندگی منظم و پرنشاطی برای مردم به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی افزود: از دیدگاهی متمایز می توان اهمیت مسائل فرهنگی را در شهر اهم بر مسائل عمرانی و خدماتی دانست و تلاش برای تقویت این حوزه را موثر در مسائل مهمی مثل تقویت حس تعلق مردم به شهر خواند.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: در حال حاضر برای وضعیت موجود توسط شورای ششم هم برنامه کوتاه مدت و هم برنامه بلند مدت طراحی و تبیین شده است.

وی به چالش منابع انسانی در حوزه شهرداری اشاره کرد و افزود: نگاه شورا و شهرداری در خصوص مسائل پیش آمده در حوزه منابع انسانی نگاهی چاره اندیشانه است و به هیچ وجه نیتی مبنی بر پایمال کردن حقوق یا تعلیق نیرو وجود ندارد، اما این مسائل برای شهرداری و شورا مشکلاتی پیش آورده که باید برای حل آن بدون داشتن هیچ نگرانی، با چاره اندیشی، برنامه ریزی، صبر و اقدام به نتیجه رسید.

محمودی در خصوص بودجه شهرداری اهواز در سال گذشته تصریح کرد: سال ۹۲ بودجه شهرداری اهواز ۲هزار و ۵۵۰ میلیارد بوده که از آن میزان، ۱۶۰۰ میلیارد تومان محقق شده است و از مقدار محقق شده نیز ۱۳۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال نیز با تحقق ۹۳۰ میلیارد تومان از ۳۵۰۰ میلیارد تومان بودجه سال جاری و اختصاص ۹۱۳ میلیارد آن به حقوق و دستمزد چیزی نزدیک به یک درصد بودجه به مسائل عمرانی تعلق گرفت.

رئیس شورای شهر اهواز به همراهی و همدلی اعضای شورا اشاره کرد و گفت: پیشرفت و توسعه شهر فقط بر عهده شهرداری و شورای شهر نیست و راز موفقیت شهرهای مترقی که همیشه مثال آن ها را میزنیم، اتحاد و همدلی تمام دستگاه‌ها با یکدیگر در آن شهر ها است.

محمودی اظهار داشت: به مردم این نوید را می دهیم که فضای متحدی در حال شکل گیری در کل کشور است و امیدواریم در این فضا به مطالبه مردم پاسخگو باشیم و رشد شهر را با هم رقم بزنیم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *