خبر فوری

در نشست مدیرعامل توسعه نیشکر و سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید شد؛ ضرورت هم‌‌افزایی علمی و فرهنگی دانشگاه و صنعت نیشکر در تحقق شعار سال

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه‌ نیشکر و صنایع جانبی، همگرایی صنعت و دانشگاه را مهم دانست و بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت نیشکر و جامعه دانشگاهی در زمینه‌های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز شنبه (چهارم تیرماه) با دکتر آخوندعلی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست، بر هم‌افزایی صنعت و دانشگاه به منظور تحقق شعار سال تاکید و در راستای تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی بین دانشگاه شهید چمران اهواز و صنعت نیشکر تبادل‌نظر شد.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه‌ نیشکر و صنایع جانبی، همگرایی صنعت و دانشگاه را مهم دانست و بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت نیشکر و جامعه دانشگاهی در زمینه‌های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

در سال‌های اخیر، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در کشت و صنعت‌های نیشکری مورد توجه قرار گرفته و در سال مزیّن به شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نیز این همکاری‌ها برای پیشبرد اهداف و بهره‌وری تولید، بیشتر شده است.

شرکت توسعه نیشکر با دارا بودن هشت کشت و صنعت نیشکر و صنایع پایین دستی متعدد و همچنین برخورداری از دو حوزه بزرگ صنعت و کشاورزی، فرصت‌های متعددی را برای حضور جامعه دانشگاهی و استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های آن‌ها فراهم کرده است.

اخیرا نیز چندین مرکز جوار‌کارگاهی و مهارت‌آموزی صنعت با حضور اساتید دانشگاهی در واحدهای نیشکری ایجاد شده است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

نگاهی به دستاوردهای تحقیقاتی صنعت نیشکر در سالی که گذشت؛ از تولید بِرند «سبز چوب» تا رونمایی از «کارنده» نیشکر؛ ۳۵ سال تلاش نـیشکری‌ها به ثمر نشست

تلاش‌های بی‌وقفه پژوهشگران صنعت نیشکر، این صنعت را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *