خبر فوری

در اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان مطرح شد؛ شرکت فولاد اکسین واحد نمونه خوزستان شد/ موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش کارگران و کارکنان است/ سرمایه اصلی شرکت فولاد اکسین کارکنان هستند

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان، گفت: این موفقیت‌ها مرهون تلاش تک تک کارگران و کارکنان این شرکت است، چرا که بدون آن‌ها به این سطح از موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان خوزستان با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حیاتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فتوحی معاون اقتصادی استاندار، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان، اظهار کرد: به این دلیل فولاد اکسین بعنوان واحد نمونه استانی شناخته شده چرا که دارای کارگران نمونه، کارخانه استراتژیک و منحصربفرد و ۱۲۰۰ نفر پرسنل متخصص که شبانه روز در حال تلاش برای اعتلای نام ایران عزیز هستند.

وی با بیان اینکه تمام کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان نمونه و سرمایه اصلی این شرکت کارکنان آن است، افزود: موفقیت‌های این شرکت مرهون تلاش‌های این کارگران است و به همین دلیل همواره در مسیر رشد و پیشرفت گام بر می داریم؛ لذا از همه مسئولین انتظار داریم برای رشد روز افزون در این عرصه ما را حمایت نمایند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: اگر این شرکت به عنوان واحد نمونه شناخته شده است به دلیل تلاش نیرو انسانی دلسوز و پرتلاش خود است و تک تک کارگران این شرکت نمونه و شایسته تقدیر هستند.

وی در پایان گفت: فولاد اکسین یک محبت الهی است، چرا که تنها ۱۰ کارخانه مانند فولاد اکسین در دنیا وجود دارد. از مسئولین و درخواست داریم به راه‌اندازی بخش توسعه شرکت فولاد اکسین برای اشتغال‌زایی ۱۰۰۰ جوانان بومی توجه کرده و مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ ورق‌های API فولاد اکسین توانایی فتح بازار اروپا را دارند

فولاد اکسین خوزستان با توجه به ظرفیت‌های تولیدی،توانایی فتح بازار‌های جهانی و اروپا را دارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *