خبر فوری

درجلسه مشترک نماینده اهواز با معاون وزیر کشور مصوب شد؛

درجلسه مشترک نماینده اهواز با معاون وزیر کشور مصوب شد؛

*✔️اختصاص قیر رایگان به شهرداری های کوت عبدالله، الهایی، حمیدیه، ویس، شیبان و ملاثانی به منظور آسفالت و لکه گیری خیابان ها*

*✔️اختصاص۶ دستگاه اتوبوس به منظور رفاه شهروندان کوت عبدالله*

*✔️اختصاص یک دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرداری کوت عبدالله*

با پیگیری مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی جلسه مشترک نماینده اهواز به همراه فرماندار کارون،شهردار و برخی از اعضای شورای شهر کوت عبدالله با دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در روز دوشنبه ۳۰خرداد۱۴۰۱ در این سازمان در تهران به منظور بررسی مشکلات شهرداری کوت عبدالله و دیگر شهرهای حوزه ی انتخابیه برگزار شد.

در این جلسه مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز خواستار رسیدگی به مشکلات و کمبودهای شهرداری های حوزه ی انتخابیه به ویژه شهرداری کوت عبدالله شد.

برهمین اساس در این جلسه با درخواست مهندس یوسفی و موافقت دکتر جمالی نژاد مصوب شد که برای شهرداری های کوت عبدالله،الهایی،حمیدیه،ویس،شیبان و ملاثانی سهمیه قیررایگان به منظور آسفالت و اصلاح خیابان های شهرها و همچنین برای شهرداری کوت عبدالله در جهت رفاه شهروندان و خدمات ایمنی به شهر به ترتیب شش دستگاه اتوبوس و یک ماشین آتش نشانی اختصاص یابد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شهرداری هندیجان حیاط خلوت پیمانکاران خاص، بی کیفیت و بدون تعهد در زمان سرپرستی و شهرداری ، شهردار کنونی(روح الله درخشان)…

دلیل تکرار عدم پایبندی یک پیمانکار خاص( منتخب شهردار فعلی هندیجان)، به پیمان منعقد شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *