خبر فوری

دانشجویان دختر دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان دیدار کردند 

دانشجویان دختر دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان دیدار کردند

 

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی باشگاه فولاد خوزستان هشتم آذرماه، دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن بازدید از امکانات ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، بر سر تمرین تیم بزرگسالان حاضر شدند.

 

در ادامه دانشجویان ضمن اطلاع از تاریخچه باشگاه در زمین شمار یک، سالن تکنیک و سالن بدنسازی حضور پیدا کردند و با حضور اسحاق کلاه‌کج مدیر روابط‌عمومی باشگاه،از فعالیت باشگاه در رده‌های مختلف سنی مطلع شدند.

 

دکتر علی‌اکبر علی‌زاده مدیر گروه فیزیولوژی ورزشی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن تقدیر از مسولان باشگاه، اظهار داشت: هدف از بازدید را آشنایی دانشجویان با فضای ورزشی و امکانات باشگاه فولاد خوزستان است. یکی از نکات حائز اهمیت این بازدید، حضور بر سر تمرین تیم بزرگسالان بود. دانشجویان در آینده و پس از فارغ‌التحصیلی، کسب و کارشان در محیط‌های ورزشی است. مطمئنا قرار گرفتن در فضای ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، تجربه‌ی مفیدی است که ارتباطی میان حوزه درس و کار شکل می‌دهد.

وی در ادامه گفت: به مدیران باشگاه پیشنهاد می‌کنم، ارتباط دوسویه با دانشگاه شهید چمران برقرار کنند. دعوت می‌کنیم، با حضور در دانشگاه از امکاناتی نظیر: آزمایشگاه‌ فیزیولوژی ورزشی، آزمایشگاه‌ روانشناسی ورزشی، استفاده از مقالات دانشجویان، تئوری‌های مدیریت علمی و در نهایت ایجاد پل ارتباطی میان بخش علمی و اجرایی ورزش، به سمت بهینه شدن گام برداریم.

گفتنی است؛ باشگاه فولاد خوزستان با کسب دو قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی و سوپر لیگ و دارا بودن آکادمی یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های در سطح بزرگسالان و رده‌های پایه کشور است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی خوزستان برگزار شد

رمضان جمالپور رئیس هئیت کشتی استان خوزستان گفت : مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *