خبر فوری

حضور بی سابقه رئیس جمهور بهمراه جمعی از معاونین و وزرای دولت به شهرستان زلزله زده و روستاهای محروم اندیکا

پایگاه خبری پی نوشت_ حضور بی سابقه رئیس جمهور بهمراه جمعی از معاونین و وزرای دولت به شهرستان زلزله زده و روستاهای محروم اندیکا

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری و انعکاس مشکلات مناطق زلزله زده ، دکتر رئیسی رئیس جمهور بهمراه دکتر محمد مخبر معاون اول دولت، احمد وحیدی وزیر کشور ، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، مدیرعامل بنیاد علوی، استاندار خوزستان و برخی دیگر از مسئولین کشوری و استانی به شهرستان زلزله زده و محروم اندیکا سفر کردند.

در ابتدا ، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور به همراه معاون خود و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور ، استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی ضمن بازدید از روستاهای فرگه و سربازار، با اهالی این مناطق آسیب دیده از زلزله گفتگو و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

سپس دکتر رئیسی بهمراه دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهوری و روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی که امروز صبح به صورت سرزده وارد استان خوزستان شده بودند، در سفری بی سابقه در شهرستان محروم اندیکا حضور یافتند و ضمن بازدید از روستای سرشط ، با اهالی این منطقه دیدار و مسائل و مشکلات این مردم رنج کشیده و غیور را از نزدیک مشاهده و روند بازسازی و کمک رسانی به مناطق آسیب دیده را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس جمهور در خاتمه ضمن ابراز نگرانی از آغاز فصل بارش باران و برف در این مناطق ، قول رسیدگی فوری جهت حل مشکلات مردم را داد.

گفتنی است از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ مهرماه سال جاری ، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد. ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان درخصوص پروژه احداث هتل در هندیجان ضمن شفاف سازی پاسخگوی اذهان عمومی باشد

تهاترمصالح بجای پروانه ساخت صحت دارد؟ به گزارش پی نوشت طبق شنیده ها اخیرا پروژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *