خبر فوری

جلسه استقبال از مهر در شهرداری منطقه چهار برگزار شد

پایگاه خبری پی نوشت – به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۴ اهواز با حضور رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش و هیات همراه ، مدیر منطقه ۴ و معاونین و مسئولین منطقه ۴ جلسه ای با هدف تعامل و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان در دفتر مدیر منطقه چهار برگزار شد.

   پوریا راهنورد مدیر منطقه چهار افزود: تمهیداتی برای امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفت.

وی تصریح کرد : تکریم و قدردانی از نسل آینده وظیفه ی ماست و ما باید برای ورود آنها به مدرسه محیطی پاکیزه و نشاط آور آماده نمائیم.

راهنورد از معاونت خدمات شهری منطقه خواست تا طبق برنامه ها و هماهنگی ها درحوزه زیبا سازی و خدماتی ، فعالیت هایی را برای استقبال از مهر آماده کنند.

بر پایه این گزارش، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در سطح منطقه چهار افزود: مدیریت شهری در نظم و اداره شهر نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و شهرداری می توان به ایجاد انگیزه و روحیه بخشیدن به دانش آموزان کمک شایانی کرد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شهرداری هندیجان حیاط خلوت پیمانکاران خاص، بی کیفیت و بدون تعهد در زمان سرپرستی و شهرداری ، شهردار کنونی(روح الله درخشان)…

دلیل تکرار عدم پایبندی یک پیمانکار خاص( منتخب شهردار فعلی هندیجان)، به پیمان منعقد شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *