خبر فوری
تولید مجموعه فولاد خوزستان با تلاش تمامی ارکان مجموعه اتفاق می افتد

تولید مجموعه فولاد خوزستان با تلاش تمامی ارکان مجموعه اتفاق می‌افتد

ائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه در جلسه معارفه معاون بهره‌برداری:

تولید مجموعه فولاد خوزستان با تلاش تمامی ارکان مجموعه اتفاق می‌افتد

جلسه معارفه معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان با حضور محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مدیران شرکت انجام شد.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه گفت: بخش بهره‌برداری، به‌عنوان یک بخش تولیدی با همت و جدیت کارکنان بخش‌های مواد اولیه، احیاها و فولادسازی در جرخه صنعت فولاد نقش ایفا می‌کند.
وی پیشنهاد کرد که جلسات صبحگاهی معاونت یاد شده به صورت حضوری برگزار شود تا نتیجه موثرتری گرفته شود.
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با تشکر از زحمات محمود لندی معاون پیشین بهره‌برادری گفت: چرخه طبیعت به صورتی است که افراد در جایگاه‌های مختلف جابجا می‌شوند.
وی افزود: مهندس لندی در دوره طلایی تولید شرکت فولاد خوزستان حضور داشته و این وظیفه را به مهندس پاک‌بین واگذار نمود. انتخاب سرپرست معاونت بهره‌برداری از میان مدیران با تجربه برای مدیرعامل شرکت بسیار سخت بوده، اما با انتصاب مهندس لندی به سمت سرپرست مدیرعاملی شرکت سیمیدکو و با بررسی‌های زیادی که انجام شد، در نهایت مهندس پاک‌بین برای این جایگاه انتخاب شد.
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان در صنعت فولاد کشور، در جایگاه مرجع و دانشگاهی قرار دارد.
تقوی ابراز امیدواری نمود، همان‌گونه که همکاری لازم در زمان معاونت محمود لندی انجام شده، تلاش و همکاری لازم در زمان معاونت مهران پاک‌بین انجام شود.
مهران پاک‌بین سرپرست جدید معاونت بهره‌برداری شرکت گفت: اگر موفقیتی است، ناشی از حضور در کلاس درس تمامی بزرگان شرکت فولاد خوزستان است. تمامی ما سال‌های سال برای ارتقای جایگاه این شرکت تلاش نموده‌ایم.
وی با تقدیر از تلاش تمامی ارکان مجموعه شرکت فولاد خوزستان گفت: امیدوارم که با همکاری و همدلی تمامی مدیران و کارکنان حوزه بهره‌برداری، بتوانیم با ارتقا و توسعه تولید فولاد خوزستان، جایگاه این شرکت را در سطح کشور ارتقا بخشیم.
گفتنی است، در جلسه یاد شده از زحمات محمود لندی معاون پیشین بهره‌برداری تقدیر و مهران پاک‌بین به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

آتش‌سوزی انبار شرکت فولاد خوزستان مهار شد

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *