خبر فوری

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه بین نیشکر و سازمان انرژی اتمی امضا شد صنعت نیشکر دروازه ورود انرژی اتمی به خوزستان

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت بین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سازمان انرژی اتمی ایران امضا شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تفاهم‌نامه سه‌شنبه (۱۲ مهرماه) به امضای دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دکتر سید پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها رسید.

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به منظور کاهش ضایعات تولید شکر، افزایش ظرفیت فناورانه و توسعه‌ای برای حل مسائل و چالش‌های صنعت نیشکر، استفاده از توان و ظرفیت سازمان انرژی اتمی برای پرتودهی محصولات و افزایش بهر‌وری و بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت منعقد شد.

قدردانی از نگاه علمی دکتر ناصری و اقدامات پژوهشی صنعت نیشکر

در این مراسم، معاون سازمان انرژی اتمی ایران از نگاه علمی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و همچنین اقدامات پژوهشی صنعت نیشکر در تولید محصولات استراتژیک قدردانی کرد و کارهای صورت گرفته را باعث رونق بیش از پیش تولید در کشور دانست.

در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، دکتر سید پژمان شیرمردی از کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، شرکت لوح سبز جنوب، شرکت خوراک دام شعیبیه، شرکت خمیرمایه و الکل رازی  و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر  بازدید بعمل آوردند و با روند تولید محصولات این صنعت آشنا شد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت خودکفایی، رونق تولید و رفع موانع گام برداشته و تاکید بر پژوهش‌های کاربردی در دو حوزه صنعت و کشاورزی در سرلوحه کاری آن قرار دارد.

این شرکت از ابتدای کار در قالب هفت واحد نیشکری و از سال گذشته با اضافه شدن هفت‌تپه، در قالب هشت طرح، عمران و آبادانی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان را موجب شده است.

 

photo1756053313

photo1756052927

photo1756052941

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

نگاهی به دستاوردهای تحقیقاتی صنعت نیشکر در سالی که گذشت؛ از تولید بِرند «سبز چوب» تا رونمایی از «کارنده» نیشکر؛ ۳۵ سال تلاش نـیشکری‌ها به ثمر نشست

تلاش‌های بی‌وقفه پژوهشگران صنعت نیشکر، این صنعت را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *