خبر فوری

تغییرات مدیریتی در شهرداری کلان شهر اهواز

  شهردار اهواز در پست های مدیریتی دست به تغییرات زد
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، محمد عتاب اهوازی به عنوان سرپرست منطقه یک شهرداری اهواز منصوب شد گفتنی است پیش از این آقای قضایی مدیریت منطقه یک شهرداری اهواز را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، سعید فردانی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد. گفتنی است پیش از این علیرضا عالیپور این سمت را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، علی اصغر اسداللهی به عنوان معاون خدمات شهری، شهرداری اهواز منصوب شد. گفتنی است پیش از این بابک محمدی این سمت را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز ، حجت الاسلام والمسلمین حمید رعیتی به مدت یکسال عنوان معاون فرهنگی اجتماعی و مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز منصوب شد. گفتنی است پیش از این آقای امینی این سمت را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز مهدی آذربایجانی به عنوان معاون مالی اقتصادی شهرداری اهواز منصوب شد.گفتنی است پیش از این عباس آبیار معاونت مالی اقتصادی شهرداری اهواز را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز رسول جامعی به عنوان مدیر منطقه دو منصوب شد گفتنی است پیش از این آقای حردانی مدیریت منطقه دو شهرداری را بعهده داشت.
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز آرش در به عنوان مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز منصوب شد گفتنی است پیش از این سیامک قضاوی زاده مدیریت منطقه پنج شهرداری را بعهده داشت.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

آمادگی شهرداری اهواز جهت حضور در نمایشگاه شهریران

مصلی تهران به مدت ۳ روز از اول بهمن ماه تا سوم بهمن ماه میزبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *