خبر فوری

با حضور وزیر اقتصاد؛پتروشیمی شهیدتندگویان تندیس چهاردهمین جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این رویداد با هدف بهبود بستر و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی شرکت‌ها و سازمان‌ها در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان برنامه بودجه، رییس خزانه‌داری کل کشور، معاونان بانک مرکزی، جمعی از مدیران و مسئولان بلندپایه کشوری، مؤسسات مالی و اساتید دانشگاه به میزبانی تهران برگزار شد.

 

هدف از برگزاری این رویداد، حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز رتبه تعلق می‌گیرد که پتروشیمی شهیدتندگویان با نماد شگویا در بین شرکت‌کنندگان امسال، پس از ارزیابی شاخص‌های مختلف مالی و حسابداری، موفق به کسب تندیس شد. این جایزه توسط محمد شایگان مدیر مالی این شرکت دریافت شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *