خبر فوری

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه، معاون اجرائی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و مدیر اداره نوسازی مدارس ایذه از پروژه های در حال ساخت در شهرستان ایذه

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه، معاون اجرائی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و مدیر اداره نوسازی مدارس ایذه از پروژه های در حال ساخت در شهرستان ایذه

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ایذه، امروز مسعود محمدی مدیر آموزش و پرورش ایذه، مهندس ممبینی معاون اجرائی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و قدیر عالی محمدی مدیر اداره نوسازی مدارس شهرستان از پروژه‌های در حال ساخت در سطح شهرستان بازید بعمل آوردند.

بعد از این بازدید جلسه جمع بندی در خصوص پیگیری، تکمیل و تجهیز مدارس در حال ساخت در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش ایذه ضمن ارائه گزارش‌ از وضعیت موجود به کمبود فضای آموزشی با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در بعضی از محلات و روستاهای این شهرستان اشاره کرد.

مسعود محمدی همچنین با اشاره به پروژه های در حال احداث در سطح شهرستان گفت که برای تکمیل این مدارس نیازمند حمایت و کمک اداره کل نوسازی مدارس استان هستیم.

مهندس ممبینی معاون اجرائی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان نیز ضمن تایید کمبود فضای آموزشی با توجه به تراکم دانش آموزی در شهرستان ایذه بیان کرد که اداره کل نوسازی مدارس استان تمام تلاش خود را جهت تسریع در اتمام پروژه های در حال احداث انجام خواهد داد‌.

ممبینی اظهار امیدواری کرد که با اتمام تعدادی از این مدارس مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان‌ تا حدودی بر طرف شود.

 

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایذه

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

 صندلی مدیریت جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست/استاندار خوزستان به بعضی مدیران شهرستان ایذه بازرسی کند/آزمون و خطا، نامش مدیریت نیست

به گزارش رسانه پی نوشت بسیارى از مدیران سازمان ها، از تفاوت میان رهبرى و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *