خبر فوری

اولین دوره مسابقات ورزشی مردان آب‌وآتش نیشکر برگزار شد؛ آمادگی ۱۳۰ آتش‌نشان نیشکر برای مقابله با بحران

اولین دوره مسابقات آتش‌نشانان نیشکر باهدف ایجاد روحیه نشاط و همکاری تیمی و آمادگی جسمانی و سرعت عملیاتی تیم‌های آتش‌نشانی در کشت و صنعت سلمان فارسی برگزار شد.

اولین دوره مسابقات آتش‌نشانان نیشکر باهدف ایجاد روحیه نشاط و همکاری تیمی و آمادگی جسمانی و سرعت عملیاتی تیم‌های آتش‌نشانی در کشت و صنعت سلمان فارسی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این دوره از مسابقات که در چهار ماده انفرادی و یک ماده امدادی با حضور هشت شرکت نیشکری برگزار شد، آتش‌نشانان واحد سلمان فارسی بر سکوی اول ایستادند؛ کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان مقام دوم را از آنِ خود کرد و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک نیز به کشت و صنعت‌های فارابی و امام خمینی‌(ره) رسید.

در اولین دوره مسابقات آتش‌نشانان نیشکر علاوه بر میزان آمادگی جسمانی و سرعت عملیاتی تیم‌های آتش‌نشانی و حمل مصدوم، اطفای حریق با استفاده از آب و اطفای حریق مایعات قابل‌اشتعال انجام شد.
بر اساس این گزارش، بیش از ۱۳۰ آتش‌نشان در صنعت نیشکر حضور دارند؛ مردانِ آب‌وآتشی که نه‌تنها گوش به آژیر

خطر در کشت و صنعت‌ها هستند؛ بلکه هر ثانیه خود را مهیّای امدادرسانی و کمک به مناطق پیرامونی از شمال تا جنوب خوزستان می‌کنند.

تعداد مأموریت‌های خارج از شرکت مردان آب‌وآتش نیشکر برای اطفای حریق یا امدادرسانی در حوادث آن قدر زیاد است که به عدد و رقم در نمی‌آید؛ گاهی سیل و کرونا پای آتش‌نشانان نیشکر را به روستاهای و شهرهای اطراف می‌کشاند و گاهی نیز آتش.

یکی از اقدامات شرکت توسعه نیشکر مقابله با آتش‌سوزی‌ها در مناطق روستاهای همجوار است؛ اطفای حریق نخیلات شادگان و همچنین روستاهای اطراف خرمشهر، از جمله اقدامات آتش‌نشانان واحدهای نیشکری در مدّت اخیر است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

نگاهی به دستاوردهای تحقیقاتی صنعت نیشکر در سالی که گذشت؛ از تولید بِرند «سبز چوب» تا رونمایی از «کارنده» نیشکر؛ ۳۵ سال تلاش نـیشکری‌ها به ثمر نشست

تلاش‌های بی‌وقفه پژوهشگران صنعت نیشکر، این صنعت را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *