خبر فوری

انتظار داریم کمیته داوران، حرف دل ما را بشنود سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از دیدار با استقلال ملاثانی ، آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از  خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت تیمش گفت: باید بگویم از چهار بازی گذشته ما در سه بازی، مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه از داوری ضربه خوردیم و این باعث شد نتایجی که حق ما بود، رقم نخورد.

سهراب بختیاری زاده افزود: در مصاحبه قبلی خود هم گفته ام کافیست فقط نگاهی به عملکرد تیم ما و نوع قضاوت‌هایی که در دیدار‌های گذشته برای ما شده نگاهی بیندازید، مقابل شمس آذر می‌توانستیم پیروز رقابت باشیم که پنالتی‌های ما دیده نشد، مقابل خیبر خرم آباد هم آن اتفاقات افتاد و مقابل آرمان گهر نیز صحنه‌های بحث برانگیزی رقم خورد و چیزی که برایمان جای سوال دارد این است که چرا کسی پاسخی به ما در خصوص این نوع قضاوت‌ها نداده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم کمیته داوران، حرف دل ما را بشنود.

بختیاری زاده اضافه کرد: ما هفته گذشته مقابل آرمان گهر بد بودیم و البته ۳ مصدوم هم داشتیم تا جایی که از هافبک وسط به عنوان دفاع آخر استفاده کردیم و آن گل دقایقی ابتدایی کار را برای ما سخت کرد.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم برای صف آرایی مقابل تیم استقلال ملاثانی هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که بنده ارادت و احترام خاصی خدمت هم استانی‌های خوب خودم در شهرستان باوی، به ویژه اهالی فوتبال دوست و عزیز ملاثانی دارم، استقلال ملاثانی تیمی جنگنده‌ای است و کادراین تیم توانسته تیمی جوان و پرتلاش راهی رقابت‌ها کند، فصل گذشته استقلال ملاثانی عملکرد خوبی داشته وآقای اشکش به خوبی توانسته این تیم  را در لیگ حفظ کند، تلاش استقلال ملاثانی در رقابت‌ها ستودنی است، اما ما هم استقلال خوزستانیم و تیمم برای تقابل با حریف به خوبی آماده است.

سهراب بختیاری زاده، دیدار فردا مقابل حریف خود را فرصت مناسبی برای انجام یک بازی منظم و منسجم و کسب اولین سه امتیاز این فصل برای تیمش برشمرد.

وی ادامه داد: در این بازی هم چند مصدوم داریم، اما بازیکنانِ جایگزین و با انگیزه بالایی آماده حضور در میدان هستند و با تمرینات منظمی که در این هفته داشتیم ، هم قسم شده ایم تا با تلاش زیاد، پیروز این رقابت باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان با تقدیر از حمایت های کیوان بابادی ، مدیرعامل باشگه استقلال خوزستان گفت: انشاء الله در یک فرصت مناسب در خصوص حواشی و مشکلات پیش آمده برای باشگاه در چند هفته اخیر که اصلا ربطی به فوتبال و مسائل فوتبالی نداشته و ندارد  ، مفصل صحبت میکنم تا هواداران عزیز استقلال خوزستان در جریان ریز اتفاقات و موضوعات قرار بگیرند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *