خبر فوری

اعتراف سارق داخل خودرو به ۱۱ فقره سرقت در رامهرمز

✅فرمانده انتظامی رامهرمز از اعتراف سارق داخل خودرو به ۱۱ فقره سرقت و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

✅به گزارش پی نوشت رامهرمز، سرهنگ “محمد محمدی نسب” در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

✅وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری های بی وقفه ماموران در راستای دستگیری سارق یا سارقین سرانجام مامورین کلانتری ۱۱ با اقدامات فنی و تخصصی یک سارق سابقه دار در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

?فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم لوازم سرقتی و ابزار استفاده در سرقت ها کشف شد،گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

✅سرهنگ محمدی نسب با اشاره به این که سارق، خودرو های فاقد سیستم حفاظتی طعمه خود قرار میداد، از شهروندان خواست : با اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

درباره مهرداد بهوندی

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *