خبر فوری

همت بلند ارتش در زمینه پل عنافچه / نماینده گان شهر اهواز از همت بلند ارتش بهره برداری انتخاباتی نکنند

چند سال است که مردم ان منطقه  با معضلی عبور مرور مواجعه وزندگی انان را با مختل روبه رو کرده است

متاسفانه نبود امکانات و مدرسه و مرکز درمانی در این دهستان باعث شده تا مردم این منطقه ملزم به تردد به شهر ملاثانی شوند و وجود پل بین این ۲ منطقه یک امر بسیاری ضروری و حیاتی است.

مردم دهستان عنافچه از توابع شهرستان باوی استان خوزستان سالها از پل شناور ارتش برای عبور از رودخانه و تردد به شهر ملاثانی استفاده می کردند. نزدیک به یک ماه است که به دلیل طغیان رودخانه و بالا آمدن آب پل جمع آوری شده و مردم با زحمت فراوان و پذیرفتن خطر برای انجام کارهای روزانه با قایق تردد می کنند

دهستان عنافچه با داشتن ۴۲ روستا و جمعیت ۱۵ هزار نفر از توابع شهرستان باوی است ، بین این دهستان و شهرستان باوی رودخانه کارون عبور می‌کند که مردم این منطقه برای تردد به شهرستان باوی و انجام امورات زندگی خود نیاز به احداث پل دارند.که بعد از مشکلات زیاد و رسانه ای شدن اینن موضوع و بازدید استاندار خوزستان به همت بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران پل شناور برای اهالی منطقه انجام گردید

مردم دهستان عنافچه از توابع شهرستان باوی سال‌ها است که در انتظار پل برای تردد به شهر ملاثانی جهت انجام امورات روزمره زندگی خود بودند با همت بلند ارتش جمهوری اسلامی پل شناور آن انجام گردید.

پس از انتشار گزارشی از مشکلات تردد مردم در دهستان عنافچه روی رود کارون با دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به منظور رفاه حال ساکنان و سهولت تردد دانش‌آموزان، پل شناور توسط گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نصب و راه اندازی شد.این پل که ۱۶۴ متر طول دارد، شامل ۲۲ صفحه است.
دهستان عنافچه با داشتن ۴۲ روستا و ۱۵ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان باوی است، بین این دهستان و شهرستان باوی رودخانه کارون عبور می‌کند که مردم این منطقه برای تردد به شهرستان باوی و انجام امور روزانه خود نیاز به احداث پل دائمی دارند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

خرید سطل زباله های جادویی با قیمت های نجومی و غیرمتعارف از شرکتی خاص، توسط شهردار هندیجان روح الله درخشان…

_تا کی شهردار هندیجان باید به تخلفات خود ادامه دهد؟! چه کسی پاسخگوی تخلفات آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *