خبر فوری

ناامنی در این شهر جولان می دهد/ قربانیان بی گناه در پی ناامنی

به گزارش پایگاه  رسانه پی نوشت  ایذه در درگیری های ناامنی شهری که قربانی اسلحه در آن بیداد می کند
ناامنی در ایذه باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر افراد بی گناه

در روزهای اخیر شهرستان ایذه موضوع داغ رسانه‌ها شده ناامنی در این شهر جولان می دهد
عصر امروز سه شنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۱  در درگیری ملکی در حوالی پارک بی بی مریم و شهرک جانبازان یک کارگر قربانی و یک نفر دیگر زخمی شدند متاسفانه در این حادثه طبق گفته های اهالی منطقه به خبرنگار ما می گوید که دعوای دو طرفین بر اثر درگیری ملکی بوده که در این حادثه دو نفر بی گناه باعث میشود که مورد اصابت گلوله قرار بگیرند وجود اسلحه های آشکار در شهر ایذه در هفته های گذشته باعث رعب و وحشت در بین اهالی شهرستان شده است بارها این حوادث به گوش مسئولین شهرستان که خود شاهد و ناظر میباشند رسانده شده است ولی متاسفانه در دستور کار قرار نگرفت
ایذه یکی پس از دیگری قربانی حوادث اسلحه های آشکار می باشد

شهروند ایذه ای می گوید ؛مسئله ناامنی در شهرستان به یک معضل جدی تبدیل شده و ما حتی برای خرید روزانه خود با هزار ترس و لرز از خانه خارج می‌شویم.

وی ادامه داد: مسئولان قضائی در شهرستان با شناسایی افرادی که دارای سلاح هستند می‌توانند در راستای کم شدن تیراندازی در این شهرستان کمک شایانی داشته باشند.

این شهروند ایذه‌ای با بیان اینکه گاهی نام ایذه تیتر یک رسانه‌ها می‌شود، افزود: می‌طلبد مسئولان کشوری به این موضوع ورود کنند و با صدور دستور جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در راستای این موضوع گامی مثبت بردارند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

 صندلی مدیریت جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست/استاندار خوزستان به بعضی مدیران شهرستان ایذه بازرسی کند/آزمون و خطا، نامش مدیریت نیست

به گزارش رسانه پی نوشت بسیارى از مدیران سازمان ها، از تفاوت میان رهبرى و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *