خبر فوری

لزوم رفع مشکل بیکاری جوانان ایذه/ مهندس فرزاد بویری : «بیکاری» منشأ همه مشکلات در ایذه است

مهندس فرزاد بویری : مشکل اصلی در شهرستان ایذه اشتغال است و ریشه همه مشکلات نیز بیکاری جوانان است

به گزارش پی نوشت به نقل از پایگاه خبری تجهیز نیوز بیکاری در شهرستان ایذه به یک معضل تبدیل شده و جوانان این دیار بالاجبار باید به شهر‌های دیگر مهاجرت کنند تا به کاری مشغول شوند این موضوع روز به روز در این شهرستان جدی‌تر می‌شود و به یک بحران برای جوانان ایذه‌ای تبدیل شده است .
مهندس فرزاد بویری عنوان کرد: امروز مشکل اصلی در شهرستان ایذه اشتغال است و ریشه همه مشکلات نیز بیکاری جوانان است و مسئولان باید به فکر جوانان باشند و خود را جای آن جوانان قرار دهند و مسئولان باید اولویت خود را تولید و اشتغال قرار دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید عنوان کرد ظرفیت‌هایی در شهر وجود دارند که باید دیده شوند و مسئولان آستین‌های همت را بالا بزنند و برای جوانان ایجاد شغل کنند و برخی از نهادها از ذی صلاح و مرتبط با ایجاد مشاغل تولیدی و اعطای وام به جوانان در راستای اشتغال گام بردارند .
مهندس فرزاد بویری بیان کرد: ایذه شهرستانی تاریخی با ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه گردشگری طبیعی و فرهنگی است، اما آثار باستانی این شهرستان در گوشه گوشه شهر به حال خود و بدون ذره‌ای توجه رها شده اند. ظرفیت‌های محیط زیست، گردشگری و منابع طبیعی در این شهرستان فضای بسیار مناسبی جهت اشتغال پایدار ایفا می کند که مسئولان باید نسبت به این موارد تدابیر لازم را اندیشیده و زیرساخت های لازم را جهت اشتغال زایی جوانان این شهر ایجاد نمایند زیرا که فقط با تبلیغ و استفاده از همین ظرفیت و معرفی ایذه به عنوان قطب تاریخی خوزستان می‌توان وضعیت این شهرستان را متحول کرد.

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *