خبر فوری

سمینار «چالش برق در زنجیره فولاد» برگزار گردید

پی نوشت نیوز- سمینار «چالش برق در زنجیره فولاد»  برگزاری  گردید

سمینار «چالش برق در زنجیره فولاد» با حضور معاونین وزیر نیرو و صمت و جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی، معدنی و نیروگاهی در سالن‌ همایش‌های هتل هما در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، این سمینار ۱۴ شهریور‌ماه با حضور دکتر بختیار معاون اقتصادی و دکتر زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، دکتر سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، دکتر نقوی مدیرعامل بورس انرژی، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی در سالن همایش‌های هتل هما در حال برگزاری است.

هدف از این سمینار بررسی و ارائه راهکار در مورد پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید در زنجیره فولاد با تامین پایدار برق، انتقال تجربیات در حوزه بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف برق، تاثیر افزایش نرخ برق در رقابت‌پذیری زنجیره فولاد ایران (از معدن تا محصولات نهایی)، میزان تاثیر پذیری صنایع فولاد از افت دیماند مصرفی برق کشور، چشم‌اندز وضعیت تامین برق پایدار صنایع انرژی‌بر در ۵ سال آینده (تولید و تقاضا) و ابعاد سرمایه‌گذاری صنایع فولادی و معدنی در صنعت برق است.

ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در پنل «تأمین پایدار برق در زنجیره فولاد (پشتیبانی، مانع‌زدایی و اصلاح الگوی مصرف)» در این همایش سخنران می‌کند.

در سال جاری و با توجه به محدودیت‌های برق، شرکت های فولادی و معدنی بخشی از تولید برنامه‌ریزی شده را از دست داده‌اند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: استراتژی مجموعه توجه ویژه به حوزه رفاهی کارکنان است

مین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، استراتژی مجموعه را توجه ویژه به حوزه رفاهی کارکنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *