خبر فوری

دستور رییس‌ جمهور برای جابجایی ساکنان مناطق پرخطر کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز

پایگاه خبری پی نوشت – دستور رییس‌ جمهور برای جابجایی ساکنان مناطق پرخطر کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز

آیت الله ابراهیم رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه محروم کوی شهید سلیمانی (منطقه منبع آب) اهواز ضمن بازدید از فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته و دیدار با ساکنان این منطقه، به استاندار خوزستان برای جابجایی منازل ساکنانی که در مناطق پرخطر قرار گرفته‌اند، دستور صریح داد.

در این بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌ فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، احمد وحیدی وزیر کشور، قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار خوزستان، سردار میرعبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، رییس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

گزارش خبرنگارپی نوشت  (ابراهیم متین سیرت)ما حاکی است، منازل ساکنان کوی شهید سلیمانی (منطقه منبع آب) اهواز در چند سال اخیر و به دنبال رانش زمین، دچار خسارت‌های فراوانی شده‌ است و متاسفانه در چند مورد حوادثی برای ساکنان این منطقه به وجود آورده بود.

گفتنی است، در سال‌های گذشته وعده‌های بسیاری مبنی بر ساخت خانه و جابجایی ساکنان کوی شهید سلیمانی (منطقه منبع آب) اهواز از سوی مسئولان صادر شده و متاسفانه علی‌رغم مشکلات فراوان منطقه، اقدام‌ عملی صورت نگرفته بود.

درباره مسلم سعیدی پور

پیشنهاد ما به شما

آخرین تیر نماینده وقت ایذه و باغملک بر قلب جوانان بیکار ایذه و باغملک /فشارایزدپناه برمدیران‌خطوط لوله و مخابرات نفت گاز اصفهان برای جذب آخرین حلقه نزدیکان خود

شرکت خطوط لوله و مخابرات استان اصفهان از زمان عبور لوله های نفتی خود از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *