خبر فوری

در آیین رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید به شکل کامل انجام شود/نماینده ولی فقیه در استان: باید بستر رفاهیات عمومی مردم را افزایش بدهیم

حسینی محراب استاندار خوزستان در آیین رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس با تبریک ایام دهه فجر و روز پدر عنوان کرد: تلاش های خوبی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اهواز صورت گرفته است اما این میزان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کافی نیست.

استاندار خوزستان افزود: باید تلاش نماییم نوسازی ناوگان به شکل کامل صورت بگیرد و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

حسینی محراب در پایان گفت: البته اضافه شدن چهل دستگاه اتوبوس قدم بسیار خوبی در این جهت بود که با تلاش شهرداری اهواز، شورا و وزارت کشور صورت گرفت.

مراسم رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حسینی محراب استاندار خوزستان، رضا امینی شهردار اهواز و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز در این مراسم گفت: این ایام، ایام خدمت است و این خدمت شهرداری به مردم قابل توجه است و البته مسولان باید قدر آن را بدانند که از الطاف الهی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: باید به این مردم خدمت کرد و قدر آنها را دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: حل مشکلات مردم بدون رشد اقتصادی اتفاق نمی افتاد و این انجام نمی شود مگر با اجرای اقتصاد مقاومتی.

وی افزود: در بسیاری از عرصه ها و صنایع همچون صنایع دفاعی و نانو دارای رتبه های برتر در جهان هستیم اما در اقتصاد چنین شرایطی را نمی بینیم چرا که به صحبت های مقام معظم رهبری گوش نکرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: خوزستان پر ظرفیت ترین استان کشور است و این را هم به آقای رییسی رییس جمهور محترم گفته ام و باید به این استان رسیدگی شود.

موسوی فرد در خصوص اقدامات شهرداری اهواز نیز گفت: اقدامات بزرگ و خوبی در سطح شهر در حال اجرا می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد ولی ظرفیت های فراوانی برای خدمت به مردم این شهر وجود دارد که از جمله می توان به ترمیم آسفالت مناطق اشاره داشت.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به رونمایی از اتوبوس های جدید شهری اهواز افزود: این ۴۰ دستگاه در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری است که در مجموع ۱۲۹ اتوبوس برای شهر اهواز خریداری گردیده است و ان شالله باقی نیز به زودی اضافه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطرنشان کرد: اهتمام خوبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرداری ایجاد شده است و ما هم در کنار عزیزان تلاش می کنیم بستر عمومی رفاهیات مردم افزایش یابد و هر چه ناوگان عمومی توسعه یابد مردم کمتر از وسایل حمل و نقل شخصی استفاده خواهند کرد و این خود سبب کاهش آلایندگی و مصرف سوخت خواهد شد .

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

آمادگی شهرداری اهواز جهت حضور در نمایشگاه شهریران

مصلی تهران به مدت ۳ روز از اول بهمن ماه تا سوم بهمن ماه میزبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *