خبر فوری

بازگشت پورموسوی به استقلال خوزستان

“پی نوشت” فصل گذشته استقلال خوزستان با مربیگری سهراب بختیاری‌زاده کارش را برای بازگشت دوباره به لیگ برتر آغاز کرد. آنها در شروع و پایان نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتند ولی در مقطعی شش پیروزی پشت سر هم برای آبی‌پوشان خوزستانی به دست آمد که سبب شد آنها نیم فصل اول را با رتبه ششمی تمام کنند.
برای شروع نیم فصل دوم مدیران باشگاه تصمیم به ایجاد تغییراتی گرفتند و داود مهابادی جانشین سهراب بختیاری زاده شد، اما این تغییر جواب نداد و در ادامه راه نیز مهابادی از سمت خود کنار رفت.

پس از مهابادی این پورموسوی بود که هدایت قهرمان لیگ برتر در دوره پانزدهم را در اختیار گرفت و فصل برای استقلال خوزستان با ۴۰ امتیاز و رتبه دوازدهمی به پایان رسید.
حالا در شرایطی که پورموسوی چند هفته پیش با انتشار پستی با استقلال خوزستان خداحافظی کرده بود، مدیران باشگاه در روزهایی که با گزینه‌های دیگری نیز برای هدایت آبی پوشان جلسه برگزار کرده بودند، با پورموسوی به توافق رسیدند تا او که یکی از قدیمی‌های این باشگاه به شمار می‌رود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با آنها حضور داشته، حداقل یک فصل دیگر هدایت تیم را برعهده بگیرد.
استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم توانست با مربیگری ویسی و دستیاری پورموسوی به مقام قهرمانی  دست پیدا کند، امیدوار است با انتخاب این مربی بار دیگر بتواند به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

 لقمان رضایی مربی کشتی  ۳ میلیارد تجهیزات کشتی ایذه را به ضایعاتی فروختند!

به گزارش رسانه پی نوشت به نقل از ایسنا مربی سابق تیم ملی از هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *