خبر فوری

ابراهیم قنبری؛ با همدلی و اتحاد درکنار یکدیگربا بحران ها مبارزه میکنیم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که سالانه بحران‌های زیادی رخ می‌دهد که با اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی با آنها مقابله می‌کنیم.

ابراهیم قنبری عصر امروز پنجشنبه ٢٣ تیرماه در حاشیه نمایشگاه، “آبادان روایت همدلی” اظهار کرد: به محض وقوع حادثه متروپل آبادان به دستور شهردار اهواز نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام و ١٣ شبانه روز در حال امدادرسانی بودند.

وی افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که سالانه بحران‌های زیادی رخ می‌دهد، که با اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی با آنها مقابله می‌کنیم.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: به دلیل حجم سنگین حادثه در ارزیابی اولیه شرایط موجود، تصمیم گرفته شد که تیم پشتیبانی واکنش سریع، در محل حادثه مستقر شود و این تیم متشکل نفراتی بود که تجهیزات انفرادی، عملیاتی را برای امدادگران تهیه می‌کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه ۴٠ روز پس از حادثه متروپل یادآور همدلی و ایثار مردم آبادان است که یادآور رشادت های مردم آبادان و رسانه ها در دوران دفاع مقدس است.

رییس سازمان آتش نشانی اهواز با بیان اینکه رسانه‌ها با از خودگذشتگی متروپل را روایت کردند، افزود: در این حادثه امکان وقوع هرگونه اتفاقی وجود داشت، اما خبرنگاران و عکاسان با حضور در محل حادثه با از خودگذشتگی روایت‌گر متروپل بودند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره جان باختگان حادثه متروپل برای مردم به یادگار خواهد ماند، مردم شریف آبادان جزء باغیرت ترین و ولایت‌مدار ترین انسان هایی هستند که از تمام ابزار زندگی خود برای کمک به امدادگران استفاده کردند.

قنبری بیان کرد: در آبادان ثابت شد همدلی بهتر از همزبانی است، همه مردم از نقاط مختلف ایران با گویش‌ها و تفکرات مختلف در کنار هم برای نجات جان افرادی که زیر آوار گرفتار بودند از هیچ کمکی دریغ نکردند

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

آمادگی شهرداری اهواز جهت حضور در نمایشگاه شهریران

مصلی تهران به مدت ۳ روز از اول بهمن ماه تا سوم بهمن ماه میزبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *