برگزاری بهموقع مجامع و بهرهبرداری حداکثری از بازار سرمایه؛ سودآوری و حفظ سرمایه انسانی، ملاک ارزیابی مدیران عامل شرکت های تابعه
به گزارش رسانه پی نوشت به نقل از روابطعمومی شرکت عملیات اکتشاف نفت، گردهمایی مدیران عامل «گروه سرمایهگذاری مهندسی و ساختمان صنایع نفت ایران» (OIEC)، سوم خردادماه ۱۴۰۵ به میزبانی شرکت عملیات اکتشاف نفت برگزار شد.
دکتر عباس سرکاری، مدیرعامل شرکت عملیات اکتشاف نفت ، ضمن تبریک سالروز سوم خرداد، ابراز امیدواری کرد که این نشست به نقطه عطفی برای همافزایی و رشد شرکتهای تابعه تبدیل شود. وی با تأکید بر اینکه «توسعه، راهبرد اصلی ماست»، اظهار داشت: «تلاش ما جذب پروژههای کلان و راهبردی است تا مسیر پیشرفت مجموعه هموارتر شود.»
دکتر سرکاری در خصوص برنامههای توسعه ناوگان حفاری افزود: «بهمنظور ارتقای توان عملیاتی و کسب سهم حداکثری از بازار، در پی تأمین دکل حفاری ۳۰۰۰ اسب بخار هستیم.
بدون نظر! اولین نفر باشید