خبر فوری

آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور مدیرعامل فولاد اکسین برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور مدیرعامل فولاد اکسین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری رسانه پی نوشت؛ آیین تجلیل از خبرنگاران هفدهم مردادماه از سوی شرکت فولاد اکسین در سالن همایش‌های این شرکت با حضور علی محمدی مدیرعامل، جمعی از مدیران و خبرنگاران استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین، با بیان این جمله که اولین زن خبرنگار حضرت زیب (س) هستند، افزود: حضرت زینب (س) جهاد کربلا را به زیباترین شکل روایت کردند. بهدبه راستی که سرمدار جهاد تبین هستند. رهبر انقلاب(مدظله‌العالی) تکلیف کردند در جهاد روشنگری و جهاد تبین گام برداریم. یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب، جهادتببین است.

وی در ادامه گفت: ایران اسلامی از ابتدا انقلاب درگیر جریان‌های مختلفی بوده است. از جنگ تحمیلی، ترورها و تحریم‌ها، بخشی از درگیری‌ها بود. جنگ در بخش پنهان به گونه‌ی دیگر بود. کم رنگ کردن واقعیت‌ها و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها بود.

وظیفه تولیدکنندگان در صنعت جنگ اقتصادی است. اما رسالت اصلی که بر دوش رسانه است، جهاد تبین است.

مدیرعامل فولاد اکسین به مبارزه حضرت علی (ع) با جهل مردم زمانه اشاره کرد و ادامه داد: اوج جهل مردم در جنگ صفین نمایان شد، جایی که دشمن تظاهر به دینداری کرد و بر جهل لشکر حق فائق آمد. جایی که حضرت بانگ برآوردند: قرآن ناطق هستند. در دوره‌ی پس از انقلاب و در اوج فتنه سال هشتاد و هشت، رهبر فرمودند: عمار کجاست. امروز

اصحاب رسانه عمار انقلاب هستند.

فولاد اکسین در حمایت از جهاد تببین تمام قد ایستاده است‌.

محمدی در پایان گفت: بهانه‌ی نشست امروز قدردانی از فعالان حوزه رسانه است. سختی‌های خبرنگاران را درک می‌کنیم. خوزستان بیش از هفتاد درصد انرژی کشور را تامین می‌کند. دو صنعت بزرگ پتروشیمی و فولاد در این استان فعال هستند. باید رسانه‌ها مطالبه‌گری به حق کنند. در حوزه مسولیت‌های اجتماعی به دنبال محرومیت‌زدایی، توسعه، اشتغال و امیدآفرینی هستیم. افتخار داریم شرکت فولاد اکسین تنها تولیدکننده‌ی ورق عریض در خاورمیانه و جز هشت شرکت تولیدکننده‌ی جهان‌ است.

ابراهیم متین سیرت

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *