دو تندیس جشنواره سلام به مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان اهدا شد
ششمین دوره جشنواره سلام خوزستان با شعار «روابطعمومی ها روایتگر جنگ و مقاومت» امروز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ با حضور جمع کثیری از مسئولان، مدیران کل، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و شرکت های مختلف در سالن همایشهای گیت بوستان اهواز برگزار شد و محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس ششمین جشنواره سلام به عنوان مدیر روابط عمومی برتر استان خوزستان شناخته شد.
به گزارش پی نوشت ، همچنین از بین ۱۳۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، در بخش فیلم «روایت احیا و حقیقت» از روابطعمومی شرکت فولاد خوزستان و در بخش موزیک-ویدئو و برگزیده هوش مصنوعی اثری از شرکت فولاد شادگان از گروه فولاد خوزستان حائز دو رتبه برتر و تندیس جشنواره شدند.
جشنواره سلام خوزستان با هدف تقدیر از تلاشهای شبانهروزی و مبتکرانه فعالان روابطعمومی فرصتی است تا دستاوردهای آنان در حوزه ارتباطات، شفافسازی، اطلاعرسانی و جلب مشارکت عمومی به منصه ظهور برسد.
این جشنواره ضمن شناسایی و معرفی نمونههای برتر، فرهنگسازی لازم برای ارتقاء سطح حرفهای روابطعمومیها و تقویت همدلی ملی را نیز فراهم کرده است.
بدون نظر! اولین نفر باشید