خبر فوری

پیام دعوت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند

بسم الله الرحمن الرحیم ”

حماسه ای برای ایرانی سربلند” هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند. ((مقام معظم رهبری)) در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم به عنوان صاحبان نظام و انقلاب،کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور از طریق انتخابات ایفا می کنند. انتخابات برای کشور و ملت همچون خون حیات مصونیت بخش و نمودار اقتدار ایران است. حضور همیشه در صحنه مردم ایران بیش از چهار دهه است که انقلاب ارزشمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابله‌ با چالش‌های گوناگون جهانی بیمه ‌کرده است.

حماسه حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در زمانی که بیشترین حربه دشمنان خارجی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مهم،حیاتی و تاثیرگذار خواهد بود.

سربلندی و سرافرازی نام پر افتخار ایران ثمره حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف و مطالبه گری از مسئولین و خادمین خود بوده است زیرا که نظارت آنها در اداره کشور از صندوق های رای بیرون آمده است.این انتخاب ها و این حضورهای آگاهانه می تواند به رفع کمبودها و احساس مسئولیت بیشتر مدیران و مسئولان به عنوان خادمان مردم بیانجامد. انتخابات پرشور با حضور پرشور و شعور مردم راه هرگونه نفوذ و سوء استفاده بدخواهان و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را می بندد و به اقتدار کشور می افزاید.

حضور ما در پای صندوق های رای برای یک انتخاب آگاهانه که زمینه ساز تحول در همه بخش ها و سرمایه های ناب و ناشکفته سرزمین فرصت ها،ایران عزیز و پهناورمان را فراهم می کند.باصندوق های رای،چشم امید به ساختن فرداهای روشنی داریم که با دست من و تو رقم می خورد. اطمینان دارم ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی،خصوصا همکاران تلاشگرمان در شرکت فولاد اکسین خوزستان با پای بندی به ارزش‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی،مقام معظم رهبری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانشان بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود در پای صندوق‌های اخذ رای موجب عزت و عظمت ایران همیشه سرفراز خواهند شد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *